Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Και το παιρνουμε αλλιως !


Και το παιρνω αλλιως, γιατι αν δεν το παρω, θα βρω ! και δεν αντεχω άλλα τροχαια στη ζωη μου ! Αρκετα εχω φαει τα μουτρα μου .
.Και κοιτα τωρα να δεις …και η σημερινη εγγραφη με βρισκει με την οικοδομικη παρεα  και μ ένα κριθαρακι να ψηνετε ! Εμ , ξεχνιεται η παλια η τεχνη !
 Κανοντας μια ,πώς να πω , χμ , ριχνοντας μια ματια ( πολύ απλα μπορει να το πεις) σε παλιοτερες αναρτησεις ( οχι προσφατες .πιο παλιες)…Τι! βλακεις γραφω ! Παναγια μου! Τι ωραια που συνδυαζω βρισιες  με , συγχωρα με Παναγια μου , ειμαι αγχωμενη , δεν ξερω τι γραφω , φταινε τα επιχρισματα , τα δαπεδα, τα ολοκληρωματα , η παραγοντοποιηση…δεν εχω γκομενο!  Αυτό που το πας , ουτε καν εφημερο ,το κοψα κι αυτό ,με πιασε η μαλακινση ! Αχ! Τι άλλη μεταλλαξη θα παθω , η αληθεια είναι ότι ένα σοκ το επαθα την τελευταια φορα ! Οχι δηλδη , είναι να απορεις , από αυτό το συμβαν μπορει κανεις να βγαλει τα συμπερασματα  του οσον αφορα τα χαλια των αντρων , βεεεεβαια .Τον ειχα ικανο ,να ηθελε και κατι πιο επισημο! Το μυριστικα στον αερα,..πως μωρε!!! Εισαι σιγουρος για αυτό που εκανες?...δε ντο νοιαζει να του αρεσε κιολας ! , ωχ παναγιτσα μου μονη  μου γελαω δεν μπορω  και να τα αποτυπωσω εδώ , διοτι , εάν καποιος το διαβασει …δεν ξερω τι βραβειο θα μου δωσει !!! Παντως  και το κλεινω το θεματακι εδω , αξιζω μεγαλο , διοτι …και ετσι! Του αρεσε .Φαντασου να ηταν κανονικα , και για να μην περιαυτολογω άλλο, φαντασου να του εκανα και τα τσαλιμια μου! :)))))..Το θεμα είναι ότι , περασε καιρος και τι κανουμε τωρα?..Εχασα και τον καλλιτεχνη , μου κουνησε το μαντηλι , το μυριστικα κι αυτό! : ))))…ε , ναι!, αυτός είναι πιο ξυπνιος από μενα , πηγε αλλου! J)))…δεν το κοβει βεβαια , αλλα , ξενερωσε , τωρα με ενημερωνει που γινεται εκθεση παδικου βιβλιου να παρω το γιο μου να παω ! Κριμα , θα θελα να τον δοκιμαζα! , αυτος φαινοτανε καλος! Αλλα του βγαλα τον κάλο !..τι παραξενο!!!...τι να κανω? Αν μ αρεσεις , δεν θα σου κατσω! Πολύ απλα τα πραγματα . Που θα παει το χαλι μου , δεν ξερω…Ισως μια μερα ,βρεθει ο σωτηρας μου  ! :)))... κεφακια εχω βραδιατικα τρομαρα μου!

Το σκεφτηκα καλα , το πηγα από δω το πηγα από κει ,πανω , κατω , πλαγιος  , μπρουμιτα , ανασκελα , με λιγα λογια το δοκιμασα με πολλες στασεις …πρεπει να το παρω αλλιως !Και γιατι να μην τα καταφερω?...και στο κατω ! κατω!...οτι καταφερω!Τι ειχαμε , τι χασαμε ! Το πολύ , πολύ να παραμεινω σχεδιαστρακι , βεβαια θα μου πεις που θα βρεις δουλεια  ετσι όπως γιναμε ,… Σκεφτομαι να του πω να κανει απολυση και προσληψη με ημιαπασχοληση , δε γαμιεται ! ποιος ο λογος να μου πληρωνεις τοσο ικα? Δεν μπορω να τον βλεπω ετσι  ,πρεπει να τον βοηθησω . Για ένα διαστημα , μεχρι να ορθοποδησουμε λιγακι ..…Κανει δεν χανετε!!!...και παω να τελειωσω τα ερμα τα δαπεδα !
Και αυτό μου  αρεσε σημερα !


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε νομίζω να γλυτώνει και πολλά με ημιαπασχόληση... Κανα κατοστάρικο το μήνα μη νομίζεις... Τι 22 ημέρες ασφάλισης, τί 25; μη σας πάρω στο λαιμό μου ρώτα λογιστή πρώτα γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν αξίζει... Άσε που τον συμφέρει ίσως και περισσότερο διότι ο μισθός σου που στο 8ωρο είναι μεγαλύτερος επισήμως είναι έξοδο γι΄ αυτόν. Ό,τι νομίζεις/ετε...
Πρέπει γενικά να το πάρουμε αλλιώς διότι θα βρούμε άγρια. Εκτός και έχουμε βρει και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι, λέμε...!
Κάνε ό,τι σε κάνει να νιώθεις καλά, είναι δύσκολο το ξέρω κουβαλάμε πολλά κατάλοιπα. Φιλάκια στον κούκλο!!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Χμ , απο λογιστικα , δηλωνω αγνοια...Εγω να φανατσεις σκεφτηκα οτι θα ειναι στα 12 ενσημα!..Το συζητησα το πρωι ,δεν θελει ηθελε ουτε να το ακουσει...Χαλια Λυγερη , τουλαχιστον να ανεβει λιγο η ψυχολογια του! δεν τη παλευω...με ριχνει ρε γμτ! Καταλαβαινω ,πολλα εξοδα , λιγα εσοδα , αλλα! ..ο.κ!..δεν ηρθε και το τελος του κοσμου . Ειμαι αισιοδοξο ατομο , συμβιβαζομαι και με τα λιγα , δεν εχω προβλημα να στερηθω , να χασω ,να αλλαξω συνηθειες , που ρε πουστη εχω αλλαξει 180 μοιρες. Κι εγω ,προ κρισης! ζουσα μια πολυ πιο ανετη ζωη και την εκανα δυσκολη , οχι εξαιτιας της κρισης ,αλλα για βρω την υγεια μου!!!...Δεν καταλαβαινει οτι οσο συνεχιζει να ειναι κατηφης δεν θα μπορεσει να ανακτησει τις δυναμεις του! Απο αυτη την κριση , θα επιβιωσουν αυτοι που θα παλεψουν ,( το ξερω , οτι δεν φταιμε εμεις , ναι ... αλλα εμεις υποφερουμε,οχι αυτοι που φταινε) ... Αν παραδωσεις τα οπλα ,πεθανες..οχι υποταγη λοιπον αλλα αγωνας εξτρα αγωνας με θαρρος και ...θετικη ενργεια ρε συ!!!..δεν μπορω αλλο...σα να μπαινω σε νεκροταφειο νιωθω! οχι γραφειο!...Και παω τωρα να ριξω ενα τσαμικο !!!...Καλο βραδακι συμπεθερα!!

Όλγα είπε...

:)

Donna Καρακαηδονα είπε...

..:)...Aυτα! :))..Ενταξει ,ισως να τα εγραψα λιγο αγαρμπα!..:))..Kαλο μηνα να εχουμε Ολγα μου!!!!

Όλγα είπε...

όχι μωρέ.. αλλά, με το κεφάλι κουδούνι και κατααγχωμένη από διάφορα.. απλώς.. δεν ήξερα τι να "σχολιάσω", τι να πω, κι άφησα ένα χαιρετισμό... Δεν ξέρω τι να σου γράψω Μαράκι.. νιώθω πάνω απ'τα όριά μου φορτωμένη.. απλά,είμαι εδώ..:))

Αλλοπαρμενο είπε...

:)..Ολγα μου! σε καταλαβαινω ...ολοι το ιδιο ειμαστε!, δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα αλλο...υπομονη κανουμε ,μονο που ποτε, ποτε τη χανουμε ρε πουστη μου .Λοιπον , βαθια ανασα...και παμε!

Καλα εκανες και αφησες χαιρετισμο , χαρηκα! :)...

Περιττο να σου πω οτι δεν εχω καλα,καλα συνελθει ακομα απο το σεισμο...πολυ τρανταγμα Ολγα , ειναι και η πολυκατοικια στο γαρφειο παλια ,απο το φοβο μου εκανα το τρομερο λαθος και ετρεξα στις σκαλες, αφου φροντισα να παρω τις βιολογικες μου ντοματες και αγγουρια που ειχα αγορασει , δεν υπηρχε περιπτωση να τα αφηνα!!!..και τα καλλυντικα μου απο το μπανιο!!! .εεεε να τ αφηνα??? :)))...Καλο απογευμα και καλο μηνα να εχουμε!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);