Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

..και προχωράς !


  


Αν και διανύουμε ακόμα αποκριά και δεν θα ήθελα να ξεφύγω απ αυτήν την εορταστική ατμόσφαιρα 

( εδώ γελάμε ) , αν και την παρασκευή θα την ξαναθυμηθώ ,μια που θα ξαναντυθώ. Έτσι ,η κρίση απαιτεί να ντύνεσαι και μια δυο και τρεις μασκαράς τις αποκριές, τσιγγανοβοσκοπούλα την προηγούμενη εβδομάδα ( είχα κάτι από σχολιανή βοσκοπούλα ,και κατι από τσιγγάνα ) ,δεκαετία του 1920 αυτήν , με προσεγμένο μαλλί και μακιγιάζ ! Το θέμα είναι να μην ξεχαστείς και φοράς την μάσκα όλη τη χρονιά…


Πόσο προδομένος μπορεί να νιώσει κάποιος όταν αντιληφθεί ότι , πάλι ( εκει είναι το θέμα ,στο πάλι) ,πάλι ,έδειξε εμπιστοσύνη ενώ δεν έπρεπε , διότι τελικά , το ενδιαφέρον υπήρχε μονόπλευρα …και δεν αναφέρομαι σε γκομενικό ,εκεί το καταλαβαίνεις πια αμέσως .Τςςςς! , τσάμπα μασούσαμε τόσα χρόνια το σανό!!! Δεν σου παίρνει χρόνο να διαπιστώσεις αν αξίζει ή όχι ,αν ειναι αληθινό το ενδιαφέρον ή αποσκοπεί κάπου , υπάρχει συμφέρον , ή δεν υπάρχει τίποτα απ όλα αυτά ,απλά , έτσι είναι το σύστημα !!!



Αυτό είναι , υπάρχει ένα σύστημα που πρέπει να το συντηρείς . Εάν δεν το συντηρείς ,φεύγεις απ τον κύκλο και βέβαια , δεν σου δίνουν σημασία! Αφού δεν είσαι πια στο κύκλο ! Δεν έχουν κανένα όφελος από σένα, τρώνε άδικα τον πολύτιμο χρόνο τους! Υπάρχουν άλλοι που είναι στο κύκλο και πρεπει να δείξουν εκεί το ενδιαφέρον τους !..και καταλαβαίνεις πολλά ..και προχωράς.



Και τι κάνεις εσύ? Χμμμμ..στην αρχή νιώθεις λίγο έως πολύ μαλάκας . Πικραίνεσαι λιγάκι , μα … προχωράς , συνεχίζεις το δρόμο σου ,χωρίς να πεις τίποτα ,ούτε κακό ούτε καλό , σιωπάς και προχωράς . Από μέσα σου σκέφτεσαι οτι ίσως κάτι σου διαφεύγει , κατι δεν κατάλαβες καλά , δικαιολογείς ..και προχωράς .



Πότε , πότε ίσως να μην μπορείς να συγκρατήσεις τις εκφράσεις του προσώπου σου . Αυτές , όσο αναίσθητη και να σαι ή έχεις καταφέρει να σε νομίζουν έτσι πολλοί , δεν μπορείς να τις χαλιναγωγήσεις .Νιώθεις το κάτω χείλος να κατεβαίνει λες και είσαι μικρό παιδάκι και τα μάτια σου να γίνονται ολοστρόγγυλα και να γεμίζουν δάκρυα .. Ας είναι όμως λες κάποια στιγμή ,ξέχασε το , κανοντας μια κίνηση με το κεφάλι σου . Επαναφέρεις το χείλος στη θέση του , σκουπίζεις τυχόν δάκρυ και λες ,εντάξει ! ..και προχωράς .



Όλα είναι δρόμος και πολλά θα δεις στο δρόμο σου . Βέβαια όλα αυτά τα μαθήματα σε κάνουν να απομονώνεσαι κατά κάποιον τρόπο , σε μαθαίνουν να τιθασεύεις τον υπερβολικό σου χαρακτήρα . Δεν είναι κακό, αν το καλοσκεφτείς ….Κι ενώ ξεκίνησα ακούγοντας τη φόλα …θα κλείσω με αυτό το τραγούδι που έχω κολλήσει και το ακούω δυο μέρες συνέχεια….




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα άμα σου πω ότι το συνήθισα το σύστημα και ξέρω τι θα βρω και είμαι προετοιμασμένη (κάπως) και όλα τα περιμένω (κάπως) και τίποτα δε με εκπλήσσει πλέον?
Αν σου πω επίσης ότι σπάνια δένομαι με ανθρώπους (πλην της οικογένειάς μου) και δεν πιστεύω όπως πίστευα παιδί στις φιλίες...?
Σκλήρό καρύδι, ε? όχι τόσο... Απλά δε μου βγαίνει πια όπως μου έβγαινε όταν ήμουν μικρή...
Δεν με εκπλήσσει τίποτα... Όλα στο πρόγραμμα είναι... Δυστυχώς...
Φιλιά πολλά!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Tωρα , αμα σου πως ουτε εγω εκπλησομαι πια? Δεν ποναω τοσο οσο πονουσα παλιοτερα ,εμαθα να τα δεχομαι ,καλοδεχουμενα κι αυτα που δεν ηθελα ...ε , ποτε ποτε δυσκολευεσαι να καταπιεις,εχεις εναν κομπο! :))..αλλα προχωραμε ,δεν μπορεις να κανεις διαφορετικα , ε και σε ποιον αρεσουμε βρε αδερφε !

Σκληρο καρυδι , δεν ξερω αν τα καταφερες να γινεις συμπεθερα μου :)..Μπαα , απλα ,μαθαμε .

Απ την αλλη Λυγερη μου ,εχεις παρατηρησει ποσο εχουμε αλλαξει το τελευταιο διαστημα?, κλειστηκαμε ολοι στο στενο μας κυκλο και δεν εχουμε την διαθεση για πολλα ,πολλα... κι αυτο δεν ειναι ωραιο , δεν μας βοηθαει στην εξελιξη μας αυτη η φοβια να ανοιχτουμε στον συνανθρωπο , εστω κι αν μας "προδοσει" αργοτερα .
Θα μου πεις οσο μεγαλωνεις γινεσαι πιο επιλεκτικος , δεν ειναι κακο !

Τι να πω πια...ενα θα πω θελω να ειμαι με ανθρωπους που με καταλαβαινουν , με νιωθουν , με νοιαζονται κι ας μην εχω τον αυτοκολλητο! δεν νομιζω οτι θα μπορουσα να ειχα μια αυτοκολλητη οπως ειχα κοριτσακι , θα πνιγομουνα! :))..συμπεθερα , μεγαλωσα!!!..Καλημερα !!!!

Όλγα είπε...

Εγώ, πάλι, Μαράκι παρ'όλα τα όλα δεν νομίζω να την έπαθα τη φοβία.. απλώς έχω αποφασίσει ότι έτσι κι αλλιώς είναι εντελώς αδύνατον να με καταλάβει κάποιος.. οπότε, δε βαριέσαι, σ'όσα κολλάς κι όπου κολλάς.. Όσο για αυτούς τους κύκλους και το πως λειτουργούν, πολύ με χαλάει.. για αυτό δε γούσταρα ποτέ τους κύκλους.. τέλος πάντων..Τώρα που δε μπαίνω εγώ σ'έπιασε ο συγγραφικός οίστρος, ε;!!! Προχωράμε λοιπόν απτόητοι, έστω και λαβωμένοι! :))) Καλημεροσπέρες βοσκοπούλα!!...

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)))..ακου με πιασε συγγραφικος οιστρος!!!..να! κατι τετοια ακουω..και βαζω λουκετο στο μαγαζι! :)))))))..

Παει ,παει η βοσκοπουλα , χθες ειχα επιτυχια !...Γυναικα του 30 ! 1
Μαρικα Νινου με φωναζανε χθες!!! Τι να σου λεω τωρα , το μαλλι δαχτυλιδακια στο κουτελο,ασημενια τρεσα ,φτερα...αστα! :)))
Tην προηγουμενη βδομαδα ειχαμε το χορο στον ομιλο που χορευω τα παραδοσιακα ,ε καταλαβαινεις! Η τσιγγανοβοσκοπουλα ταιριαζε ( ετσι μου βγηκε , χμ, φταιει που χορευω ο θεος να το κανει οριενταλ, τσιφτετελι το κανω εγω!!! )
Χθες ειχαμε το χορο του φροντιστηριου.Στο κουτουκι του φιλου μου...Ε λεω , θα ντυθω γυναιακα εποχης! :))..το ευχαριστηθηκα !!! Αλλα , Ολγα μου , στολισου Νινου κι απομεινε ! ..Ατιμη τυχη χρονια τωρα μασκα φορας λυπητερη !!που λεει κι ο Σουγιουλ..

Ουτε εμενα μ αρεσουν οι κλειστοι κυκλοι,ποτε δεν τους γουσταρα , εχω φαει τα μουτρα μου και μυαλο δεν βαζω , αν και νομιζω οτι εβαλα... Καμια φορα βεβαια , ειναι αναγκαιοι ! Δεν μπορεις να εισαι με ολους , εγω τουλαχιστον δεν μπορω ,μαλλον δεν ειμαι καλος ανθρωπος , σταυρωστε με! :))..δεν μπορω να μιλαω με καποιον που δεν με καταλαβαινει ,συγνωμη εχω και γω τα δικα μου προβληματα , δεν τη παλαυεω!!! Δεν ειμαι υποχρεωμενη να ανεχομαι την μαλακια του καθενος και τα απωθημενα !
Ανεχομαι τη μαλακια ,τα απωθημενα , τον πονο , οτι θες ..και θα κανω οτι μπορω να βοηθησω ...του φιλου ή καποιου που μου εχει δωσει να καταλαβω οτι ειναι αληθινος !Εκει να δωσω και τα λιγοστα βρακια που εχω , πρεπει να παρω βρακια! :))))...Αχ , Ολγα με πετυχες σε κεφακια .Ετοιμαζομαι να φτιαξω μπουρεκακια για αυριο. Θα παμε σε κανα χωριο που κανει καρναβαλι ,θα κραταω το ταπερακι μου!!!.Καλο Απογευμα Πηλιο , καλο τριημερο ,καλα κουλουμα..

υ.γ Αυριο εχω σκοπο να βαλω μια πιαστρα με πανυψηλα φτερα...
Παγωνα θα ντυθω αυριο!!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);