Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Τόλμα ..

Δευτέρα  σήμερα …Σήμερα είναι Δευτεραααα..Έχω  σκατοαγχωθεί  από τη μια , από την άλλη  προσπαθώ  , όσο μπορώ …Ελπίζω να τα καταφέρω και το κλείνω εδώ . Όχι , όχι δεν θέλω να ακούσω θα τα καταφέρεις , αν το θέλεις , μπορείς και κ.τ.λ.  
 …Το θέλω , αλλά …δεν έχω και πολλές δυνάμεις ….νομίζω..χμ..
Το θετικό είναι ότι δεν εχω παραιτηθεί . Ότι γίνει  λοιπόν ….Λίγο αν φτιάξω την διάθεση μου θα ξαναβρώ τις δυνάμεις μου ,όπως ήμουν  παλιά .Αλήθεια πόσο δυνατή  ήμουνα? Έπεφτα με τα μούτρα προκειμένου να πέτυχω  αυτό είχα βάλει στόχο .Η ηλικία θα μου πεις , ε,κακα τα ψέματα ! Τωρα μια πραγματική μεγαλοκοπέλα , αντε μεγακοπελιτσα  .
Α και νομίζω ότι ,το χω! το χω! Το νιώθω ότι κάθε μερα τις ανακτώ  ξανά τις δυνάμεις  μου . Και αυτή τη στιγμή που γράφω  ,περιμένω να έρθει το βράδυ να κάτσω να διαβάσω. Είμαι σίγουρη ότι σήμερα θα βγάλω περισσότερες σελίδες από χθες…
Τελικά , :)..Το βρήκα . Ξεγελαώ  τον εαυτό μου  . Προκειμένου να μην ξανανιώσει  την αποτυχία  και δεν μιλάμε μόνο για την αποτυχία εισαγωγής σε κάποια σχολή, γενικά να μην πω πάλι  ότι ,απέτυχα , ξανά , και εδώ …το ριχνω ότι δεν έχω  δυνάμεις …ότι δεν έχω διάθεση …ότι δεν έχω την κατάλληλη ψυχολογία …ότι δεν εχω  γκόμενο ..δεν , δεν , δεν ,….Ε λοιπόν καιρός να το αλλάξω το δεν και να το κάνω ..μμμμ …τι να το κάνω ! τι να το κάνω!..αν πω θα , θα μαι  μια κρυφοπασόκα ( αν και οι πασόκοι  δεν έχουν πια, το  θα ανάγκη !!! βρήκαν καλύτερο …νααα , πάρε κι αυτήν πάρε και την άλλη ! :))  )
…Εντάξει το δεν λοιπόν , το κάνω ( δεν το εχω βρει ακόμα , ότι βγει ) το θα το κανω… Τόλμα ,   κόψε τις μαλακίε και ότι βγει  ! 



7 σχόλια:

Όλγα είπε...

Τόλμα Μαράκι! Η ζωή μας θέλει κάθε μέρα και περισσότερη τόλμη.. Πάντως σε καταλαβαίνω.. το εννοώ... Καλημέρες! :)))

Donna Καρακαηδονα είπε...

Το ξερω Ολγα μου οτι με καταλαβαινεις !.. το νιωθω και σε ευχαριστω πολυ!. Καμια φορα δεν ειναι απαραιτητο το βλεμμα , η γραφη ξεγυμνωνει τον εαυτο μας και τις σκεψεςι μας ....Ναι θα το τολμησω !και θελεις να σου πω αλλη μια αληθεια?..Εχω απωθημενο... Αν περασω περασω , περασα! Αν δεν περασω, δεν περασα! , δεν θα ερθει ο χαλασμος του κοσμου ( φροντισανε αλλοι :)) )..Το προσπαθησα ομως !
Σπουδαζα γραφιστας στο Ιεκ . Περνουσα εξω απο το Τει δομικων ( που δεν ηταν η πρωτη μου προτεραιοτητα , αλλη ηταν , αλλα συμβιβαζομουνα και μ αυτο .Τωρα το κανω λογω δουλειας ( για να μπορω να υπογραφω ), διαφορετικα ειχα κατα νου να επαιρνα μια θεματικη ενοτητα σε ανοικτο πανεπιστημιο.
Καλο βραδυ Πηλιο !!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=FvYEL0EkTDE

Βασικα αυτο ηθελα ! εχω φαει κολλημα μ αυτο !!! :))..χμ, βεβαια , μ αρεσει και αυτο που εβαλα...ολα μ αρεσουν!! :)))

Όλγα είπε...

Θα με πεις;;;;!!!!

Αχ Μαράκι.. εύχομαι όλα καλά να πάνε!!

Καλημέρες.. :))))

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλη μεγαλη εβδομαδα Ολγα μου!!!...Θα δω ,ισως το βραδυ αργα , αργα ...να χω και ορεξη !...:))..Ε ! , αστα ! η συμπεριφορα μου παλι ηταν...Πως τα καταφερνω βρε Ολγα και βγαζω καποιιον εξω απο τα ρουχα του, δεν ξερω!Και το κακο ειναι ,οτι για ολα φταιει δειλια μου , αλλα και το πεισμα που με πιανει ,που δυστυχως στον αλλον μεταφερεται σαν αναισθησια ,αδιαφορια ,γαιδουρια ,οτι θες .Και δεν μιλαω για γκομενικο , γενικα με τις ανθρωπινες σχεσεις ...

Ολγα , με το που ειδα το προγραμμα ,κοπηκανε τα ποδια μου...και τωρα που στο γραφω ,με πιανει μια ταχυπαλμια..:)..

Όλγα είπε...

Καλή Ανάσταση, Μαράκι μου κι απο'δω! :)))))))))) (χεχε,καλοφάγωτα τα καλιτσουνάκια!!)

Αλλοπαρμενο είπε...

:))))...Οχι απλα πετυχαν...Κολαση!!!!.....το ευχαριστηθηκα πολυ χθες..μοσχομυρισε το απιτι μου!..Καλη Ανασταση Ολγα στις ψυχες ολων μας!!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);