Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Μεταμεσονυχτια...

αυτο....


γιατι μου κανει παρεα...τρεις φορες το εχω ακουσει , θα το ξαναβαλω! μολις τελειωσει η λιστα! :))...Αλλωστε , η νυχτα προβλεπετε ,μεγααααλη ..Ας οψεται , η κακη μου ψυχολογια....Ολη μερα δεν μπορω να κατσω να διαβασω ,ολο και κατι κανω .Το βραδακι με βρηκε να σφουγγαριζω . Ισα που προλαβα να σφουγγαρισω ολο το σπιτι και αναψαμε κερακια στο μπαλκονι...:)

Tριτη χρονια φετος που το καναμε.. . Δε μπα να λενε αμερικανιες. Εμενα μ αρεσει !
_ Μαμα! Ωραια στο μπαλκονι!!!! Θα δουμε και το φεγγαρακι !
_ Ναι ματια μου ! Φερε τα κερακια !
_ Μαμα ...θα πουμε και προσευχη?
-??????..ναι μωρο μου! θα πουμε !
( καλα και κατι ασχετο ....οδηγουσα στην παραλιακη μετα την παρελαση ,βλεπει στη θαλασσα βαρκουλες ...Αχ! μαμα! να πηγαιναμε μια βαρκαδα!!! .....:)) )

Στην αρχη δεν εκανε κρυο! Ωραια βραδια , ανοιξιατικη !Προς το τελος ομως μπηκαμε μεσα !

χμ...και θα κλεισω με τις αγαπημενς μου φρεζιες!...Εχει γεμισει η αυλη της σερενατας !!!! Παντου παντου ! φρεζιες ...
.χμμμ τωρα ακουω το αγαπημενο μου με τη Φλερυ...





9 σχόλια:

Όλγα είπε...

Καλημέρες... από ψυχολογία, μια χαρά, συντονιστήκαμε!!! Κι από φρέζες!! (γέμισε η αυλή της μητέρας μου! Υπέροχες!!).. Με τα κεράκια έχω ένα πρόβλημα, γιατί δεν κατάλαβα τί κάνετε τρία χρόνια...... (δε βρίσκομαι και σε απόλυτη διαύγεια- λόγω ψυχολογίας, βεβαίως-βεβαίως!) Α! Κι εγώ θέλω βαρκάδα! Βάζω ν'ακούσω..

Όλγα είπε...

Α! Κατάλαβα.. Να φανταστείς δεν είχα πάρει χαμπάρι... α καλαααα...

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα Ολγα μου !!!...πως να μαστε καλα , οσο και να προσπαθω να κοροιδεψω τον εαυτο μου , τα καταφερνω,για λιγο!..αντε να τυχει και να πας καπου και ξεχαστεις , το βραδυ? που γυρνας..αστα!...
Συντονιστηκαμε και στο πρωινο!!! η αλλαγη της ωρας φταιε!! :))
Nαι καλε ! Στην ωρα της γης αναφερομαι!...καλα , καλα καταλαβα τη γνωμη σου! :)))...τι να σου πω? δεν το θεωρω κακο...και γιατι οχι? :)
Γενικο δεν εκλεισα , μονο τα φωτα!και οταν χρειαστηκα τουαλετα..να σου πως ενα μυστικο?...το ανοιξα μεσα στο λουτρο! :))..Kαλη Κυριακη Ολγα μου να χεις!..εγω , λεω να διαβασω σημερα , δεν εχει βολτες !

Donna Καρακαηδονα είπε...

Οι φρεζιες....μα , ειναι υπεροχες!!!!

Όλγα είπε...

όχι, βρε.. το "α, καλααααα" πήγαινε σ'εμένα που δεν είχα πάρει πρέφα... στον κόσμο μου.. Κύττα.. η γνώμη μου.. χμ.. βασικά δεν έχω γνώμη.. εντάξει δεν τα πολυπιστεύω αυτά, αλλά και γιατί όχι, όπως λες..

Donna Καρακαηδονα είπε...

Ετσι ακριβως το σκεφτηκα κι εγω! ...και γιατι οχι?.Αχ βρε Ολγα , να με φωτισει η χαρη Του να στρωθω ,να συγκεντρωθω...θελω να ερθει ο Ιουνιος, να εχουν παει καλα ..απλα , καλα!...δεν μπορω αλλοοοοοο....μια το ενα , μια το αλλο!..αααααααααα :))

Όλγα είπε...

Όλα καλά θα πάνε Μαράκι, θα τα καταφέρεις!!!! Κουράγιοοοοο! (αυτό το άγχος θα μας φάει...) Καλό ξημέρωμα..

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλο ξημερωμα ΟΛγα μου !!!..και μια καλη εβδομαδα να εχουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα οι γλάστρες και οι ζαρτινιέρες τις μάνας μου γεμάτες φρέζες είναι! κόβει και στη μικρή καμιά φορά να της δώσει στη δασκάλα της!
Χμμμ... Το καλοκαίρι ανάβουμε κι εμείς κεράκια (μέσα σε φαναράκια) στη βεράντα... Ρομαντσάδα, αμ΄ πως...! Σχεδόν κάθε βράδυ... γιατί όχi; ωραία είναι! Τώρα το κάνουμε λόγω προτίμησης... Του χρόνου που δε θα ΄χουμε δουλειά ,να δουλέψουμε (όπως πάμε) εκεί να σ΄ έχω ρομαντσάδα... Εκεί να δεις κεράκι... Φιλιά πολλά!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);