Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Λεω να παρω τα βουνα...

Στον επομενο τονο ...τελειωνω το κεφαλαιο με τις τοιχοποιιες ..
Ετσι μου ρχεται να παω αυριο στην αποθηκη να βρω τα εργαλεια του πατερα μου , δεν μπορει! 
θα το βρω το μυστρι του! 
και να χτισω ενα τοιχο , μπατικο !!!
Mωρε ,τωρα καταλαβαινω γιατι μ εβριζε ο Κωστης ο εργολαβος , με τους λοξους τοιχους που του σχεδιαζα ! αχ , τις παλιες ωραιες εποχες που χαμε κοσμο στο γραφειο ..εχει γουστο μεχρι να τελειωσω την οικοδομικη να μ αρεσουν τα κουτακια...θα μου πεις, που ΄ντα! κι αυτα...
Να ναι καλα η Μπιρμπιλη που εδωσε παραταση στους Η.Χ...απο αυτους ζουμε!!!!
...και ο μισθος...κατεβαινει...και κατεβαινει...αιντε να δω που θα παει! : )))).
..και μεις ανεβαινουμε , ανεβαινουμε προς τα ορη !


καλυτερα ,στους δικους μου " βραχους" !!!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καλημέρα!!!
Και στα όρη να πάμε θα μα βρούνε κι εκεί...
Άστα...
Τι κάνεις κερία μου? Όλα καλά?
Καλό Σ/Κ να έχεις!!! :)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα συμπεθερα μου!!!!...Τι να κανω???...Το βραδυ τη μαθητρια και το πρωι τη νοικοκυρα/εργαζομενη σε απογνωση ..Εγω το σφεφτηκα καλα! :)))..Tον Ιουνη λεει θα ξαναρθουν τα ..εεε, παιδια?..των λουλουδιων στα Ματαλλα .Αρα θα σενιαρουν τα σπηλιαρακια . Ε , μολις φυγουν θα παω να πιασω ενα. Θα συνδιασω βουνο και θαλασσα μαζι!!!!....
Καλο σαββατοκυριακο Λυγερη !!!!!

Όλγα είπε...

Ναι κι εγώ που πήρα τα βουνά, τί κατάλαβα; Μωρέ παντού μας κυνηγάνε... Θέλω να την κάνω για ακόμα πιο ψηλά! Δεν ξέρω αν στο χωριό "του πατρός" θα τη γλίτωνες.. εγώ για κει θα την έκανα!!! Υ.Γ. Μόλις το βρεις (το μυστρί), έλα και κατά δω να φτιάξουμε την καμινάδα, γιατί μάλλον θα πρέπει να τη "σαρίσω", που λένε κι εδώ..

Donna Καρακαηδονα είπε...

Αχ και να χα κατι εκει Ολγα μου !!..Δυστυχως δεν εχουμε τιποτα ... καποια καταπατηθηκαν οταν τα εγκαταλειψαν αρων αρων στην κατοχη ,και οτι απομεινε τα πηραν αλλοι...Ο μπαμπας μου , :),δεν πηρε τιποτα , ουτε βοσκοτοπι.."εχει αυτος "!!! μια ζωη αυτο ελεγαν ! :)))))

...Χμ,ακομα να φτιαχτει η καμιναδα??...Χμ...Θα χρειαστουμε πυροτουβλα ή πυριμαχα τουβλα . Δεν παραγονται απο την κοινη αργιλο ,αλλα απο ειδικη αργιλο μεγαλου σημειου τηξης !

Καληνυχτα Πηλιο !!!! καλο σαββατοβραδο !!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

και εννοειται !!! θελω να μου πεις τι θα πει ..."σαρισω"...Δεν μ αφηνει ο γιος μου να γραψω με την ησυχια μου!!!..ξερεις τι μου λει? Τελειωνε!!!! ..παιζει παιχνιδια..δεν ξερουν να γραφουν και να διαβαζουν και ζωγραφιζουν και παιζουν στον η/υ ..καταλαβες?..Τελος παντων ειναι η ωρα του , του το ειχα υποσχεθει! :))

Όλγα είπε...

σαρίζω=γκρεμίζω (απ'το σαρώνω)και σαρίζομαι= γκρεμίζομαι, καταρρέω: "τα πουδάργια μ' δε μ'ακούνι σήμιρα, σαρίσ'κα ντιπ!"
Η καμινάδα μ'εχει γ....σει! Δεν είναι τζακιού. Μπαίνει το μπουρί της σόμπας μέσα. Τρέχει από παντού! Έχει ποτίσει όλος ο σοβάς. Τέλος πάντων..
Κρίμα να μην έχετε. Ναι, αυτό το "έχει αυτός".. πολύ εκνευριστικό.. τέλος πάντων και πάλι..
Πάντως μην τον αφήσει να αποβλακωθεί το μικρό στον υπολογιστή (αν και δεν νομίζω με σένα μαμά νά'χει τέτοιο φόβο).. γιατί έχει φρικάρει να βλέπω παιδάκια ακόμα κι εδώ, στο χωριό, νά'ναι κολλημένα στην οθόνη και να μη βγαίνουν ούτε να παίξουν έξω στη φύση...

Καλημέρες..

Ανώνυμος είπε...

Εντάτσι .. διαβασα τα προηγουμενα ..εφτασα εδώ... πήγαινε όπου θες αρκεί να ...να...να...διαβάζεις χαχαχαχα
Καλή εβδομάδα ΜαΡιΑ μου :)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Kατα -κατα -κατα καταρρεωωωω κι αλλο πλεον δεν μπορωωω!!!...θα ερωτευτω τον Παπανδρεου !!!!
Ωστε αυτο θα πει το σαριζω και σαριζομαι !

Ναι βρε Ολγα μου , τωρα το θυμηθηκα ,με το μπουρι της σομπας εχεις προβλημα.Μη στεναχωριεσαι , μαζι θα βαφουμε σε λιγο καιρο και μενα μου ξαναπαρουσιαστηκε η υγρασια ,δε με νοιαζει μονο ειχα δωσει ενα σωρο λεφτα ,στα οικολογικα κραφτ...αν και μπορει να τους καθαρισω με χλωρινη , το πολυ ,πολυ να με πανε σηκωτη παλι στο νοσοκομειο! :))))Τι θα μου κοψουν τωρα , μου κοψανε το τσιγαρο , τωρα τι ??? δεν εχω τιποτα αλλο!!!ολα τα κοψα!!!
Στην αρχη δεν μου αρεσε η ιδεα του η/υ και στο νηπιο εχουν ,χρειαζεται , Ολγα , απλα οχι πολυ .Οπως λες , εδω συνδιαζουμε τα παντα . Σημερα ειχε καλη μερα επαιξε εξω με τα παιδακια. Δεν θελω να στερειται ( οχι τοσο στα υλικα , ισα ,ισα εγω δεν του κανω και πολλα) ουτε να εχει απωθημενα ,να νιωθει ανεξαρτητος , οχι καταπιεσμενος και εξαρτημενος απο μενα ή απ οτιδηποτε , ελπιζω να τα καταφερει...μια περιοδο ηθελε μερεντα.Τον αφησα να τρωει οσο ηθελε.ε , ποτε ,ποτε διαμαρτυρομουνα!β Τωρα και να μην εχω , δεν την αναζητα.Της Σερενατας βεβαια δεν της λειπει!!του παιρνει συνεχεια , γι αυτο και δεν παιρνω εγω. Εμεις εδω πανω τρωμε αλλα !! :))))... Οπως εμεις μεγαλωσαμε με την τηλεοραση , ετσι κι αυτα με το πισι. Ο πατερας μου ηταν ο πρωτος που πηρε τηλεοραση στη γειτονια,δεν παθαμε τιποτα.Ισα , Ισα , το σπιτι μας ηταν γεματο κοσμο συνεχεια , μονο εισιτηρια δεν κοβαμε!!! Καληνυχτα Πηλια !!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

:) Καλω την ξενιτεμενη κορη !.. Μολις τελειωσω την ψαροσουπα μου , θα λυσω τις ασκησεις στα μαθηματικα και θα διαβασω και λιγο οικοδομικη ,ηθελα να δω και το νησι!!...Ζοριζομαι Μανια...απο χιλιες μπαντες! :)))... Αλλα , θα τη βγαλουμε καθαρη.Το μονο που εχω καταφερει , μη με ρωτας πως! ειναι να..χμ , να μη με πιανει βαθια απελπισια ,τρεφω ελπιδες !...Κοιτα τωρα να δεις ,λιιιιγα γαμημενα πραγματακια θελω , ετσι και τα βρω θα τη βγαλω!!! :))))
Την υγεια μας να χουμε και εργασια , γιατι η εργασια ειναι υγεια !..και αλλα πραματα ειναι υγεια , αλλα δεν μου τρεχει ρε πουστη μου !!! :))))))
Καλα εισαι , σε διαβασα , σε διαβαζω ..:)....Ωραιες στιγμες , μενουν ! Οπως το αρωμα ενος καλου καλου κρασιου την ωρα που το πλησιαζεις στα χειλη..
Λοιπον το κρασι , οπως το παρουσιασες , μεθυστικο!! με τοσα αρωματα και γευσεις !!!!...χμμμ θα παω να το βρω σε καβα , ΠαρπαΡουση !!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Αμαν!!!!...απ το ζορε μου ,φοβηθηκα μη χασω το ψαρι , μη διαλυσει στη κατσαρολα ! ...δεν ειπα. Καλο Βραδυ Μοντρεαλ!!!!!!!!!..ε τι ? ..περασε το απογευμα ! 6:00 ειναι! :))

Όλγα είπε...

Μπουρί, καμινάδα.. όλα μαζί.. απλά το μπουρί της σόμπας ενώνεται με καμινάδα. τέλος πάντων άσ'τα.. έχω άλλα άγχη χειρότερα, οπότε το γκρέμισμα της καμινάδας και τα σχετικά αναβάλλονται (μην ξυλιάσουμε κιόλας).. Αχχχχ κι εγώ θέλω μερέντα!! (δεν τρώω, γιατί παχαίνει..γκρρ...)Α, αυτό με την υγρασία τό'χα πριν χρόνια! Ωραία πράγματα!! Ως και καλώδια πισίνας είχαμε βάλει.. πάει αυτό! Έφυγε η υγρασία (τέσσερα μέτρα σκάψιμο χρειάστηκε..) και μας επισκέφτηκε η μουτζούρα.. και πάλι τέλος πάντων.. Εντωμεταξύ (άσχετο) την επόμενη φορά που θα ακούσω μπακάλισσα γειτονικού χωριού να μου λέει "Εσύ δεν είσαι που γράφεις στο ίντερνετ! Σ'έχουμε βρει!!" θα πάθω υστερία!
Καλή δύναμη, Μαράκι, εύχομαι! Υγεία και καλή δύναμη.. (Βρε, λες, ν'αρπάξω την Ελπινίκη και να την κάνω για τα ψηλά βουνά;;;)

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)))))Βρεεε τη μπακαλισσα !!!!Επρεπε να της πεις ...
Ναιιιι ΑΑΑχ τι κριμα ομως!!! μου Τελειωσαν τα αυτογραφα!!! μια αλλη φορα!!! ναι???

...xμμμ να προσεχω τι θα σου γραφω !!!! :)))))))

Μου φαινεται Ολγα μου , οτι σσε λιγο καιρο ...θα χουν γεμισει τα βουνα !

..Υ.Γ : Δεν καταλαβα ...τα καλωδια της πισινας! ..οικοδομικος ορος ειναι..????...

Καλο βραδυ διασημο Πηλιο !!!!!

Όλγα είπε...

Είχαν τόσο μουσκέψει οι τοίχοι από την υγρασία που συνέχεια βραχυκύκλωναν τα ηλεκτρολογικά κι ο ηλεκτρολόγος έβαλε καλώδια αντίστοιχα με αυτά που μπαίνουν στις πισίνες!

Το κακό είναι ότι τα βουνά γεμίζουν με μ..κες που, ενώ τάχα θέλουν να γλιτώσουν απ'τα δεινά των πόλεων, παλεύουν να τα μετατρέψουν σε μικρές πόλεις.

Α, ναι! Το άκουσα κι αυτό! "Μας είπε ο Τάδε πως έχεις σελίδα!" "Τί μπαίνει κι ο Τάδε και διαβάζει;" "Μπαίνει, πώς δε μπαίνει; Αφού μου είπε πως μπαίνει για να διαβάζει τα σχόλια!" γκρρρρ.. Τα καλά των μεταλλαγμένων βουνών.... Καλημεροσπέρες!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Αι στο καλο! , κυριολεκτικα δηαλδη καλωδια για πισινα! αμαν βρε Ολγα , τοση υγρασια , τρεχουνε οι τοιχοι ε? :) να αφηνεις παραθυρα ανοιχτα , να αεριζεται..κι εγω? ακου οικοδομικος ορος!!..σαλεψα Ολγαααααα

Δικιο εχεις !...Ερχονται ,χτιζουν στην εξοχη ,γιατι ,λεει, δεν αντεχουν ετσι οπως εχει καταντησει η ζωη στην πολη!...και δε σου λενε ουτε μια καλημερα!
...το μονο που κανει ειναι να παιρνει το σκυλο του και να τον κανει πανω ,κατω βολτα με το λουρι, ειμαι σιγουρη οτι και ο κακομοιρης ο σκυλος θα εχει παθει καταθλιψη!!! ας το ζωντανο να τρεξει ανθρωπε μου!!!...
..Αμ το αλλο? Χτιζουν κι εναν μαντροτοιχο 3 μετρα στην ααααακρη μη σου πω οτι αν μπορουν κλεβουν και καμια εικορια ποντους δρομο! ε! ελληναρας!!!!!
Καλο μεσημερι Πηλιο!!!!!..ακου τον κουτσομπολη να μπαινει μονο για να διαβαζει τα σχολια ...Ολγα..χμ , σε ζηλευει!:)))...σε θελει τρελα και σε παρακολουθει! :))))))

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);