Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Αθροιστίκες ,σχετίκες , % ..Συχνότητες

Επηρεασμένη απο την στατιστική ο τίτλος!, κλάσικα...ασχετος! :)))
…και  κει που προσπαθώ να συγκεντρωθώ , αύριο έχουμε διαγώνισμα στα μαθηματικά .. χάνομαι ! Παίζω με το μολύβι , ταξιδεύω ,τι κακό κι αυτό ρε παιδί μου….Πραγματικά περνάω απ όλα τα στάδια που περνούσα και τότε , ε ,πότε τώρα , πριν λίγα , πολύ λίγα χρόνια Είκοσι πάντως δεν είναι! Λοιπόν , άσχετο , αποφάσισα από δω και μπρος να ελέγχω τα σημεία στίξης , βέεεεβαια.
Εκεί λοιπόν που κάνω την επανάληψη μου…να σου και πάω στο youtube και βάζω ένα τραγουδάκι  και μάλιστα ,δυνατό,! Να δεις που θα βάλω ν ακούσω και iron maiden , μωρέ δεν βάζω ένα τώρα?...fear of the dark
Πάω να κάνω καφέ..
Τελικά , μου έκανε καλό που έγραφα που και που ,βοηθάει . Προχθές στην έκθεση δεν μ έφτασε ο χρόνος , δεν τον διαχειρίζομαι σωστά ,αυτό είναι ,  η περίληψη μου τρώει πάρα πολύ χρόνο με αποτέλεσμα να μην προλάβω να ολοκληρώσω την έκθεση..
Τι κακός που είναι ο χρόνος , από όποια σκοπιά κι αν το δεις..Τον μισώ! :)))...Πρέπει όμως να παραδεχτώ ότι είναι σοφός .Όλα θέλουν το χρόνο τους για να ξεπεραστούν ή όχι ! ,να επιτευχθούν   και τα λοιπά και τα λοιπά..
Ξυπνάω σήμερα το πρωί μες την καταθλιψάρα , γιατί? Με βρίζαμε όσο κοιμόμουν? Μια χαρα κοιμήθηκα το βράδυ. Αυτά τα σκαμπανεβάσματα , δεν τα μπορώ. Την συχνότητα τους δεν μπορώ !.αϊ σίχτιρ με τη πάρτη μου πια!
Όσο περνάει η ώρα και μετά τον δεύτερο καφέ , το τσιγάρο το κόψαμε , βιαίως!!!! Ω! χρησιμοποιώ πολλά θαυμαστικά μου ξέφυγε! ,καλέ που το θυμήθηκα , παλιά αγάπη , αξεπέραστη ! Κι όμως , δεν μου αρέσει η εικόνα μου μ ένα τσιγάρο να καπνίζω, ,καθόλου , μου φαίνεται τοσο ξένη και , άσχημη... δύσπνοια .Τέλος πάντων , πάει κι αυτό !το κόψαμε!
Και βέβαια  η διάθεση μου ανέβηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα όταν μου είπανε τα καθέκαστα του γιου μου.
Η Σερενάτα μου σηκώθηκε αξημέρωτα  χθες για να φτιάξει το στάρι …Το απογευματάκι τον πήρε μαζί με την αδελφή μου και πήγανε στην εκκλησια  …Εγώ  μπορει να μην πηγαίνω,  αλλά ο μικρός  μου τον επισκέπτεται συχνά  τον παππού ( θέλω να παω,μου λείπει, έστω κι αυτή η  επικοινωνία θέλω να του πω τα νέα μου.. ωχ! ξύλο θα χα φάει ,αυτό που δεν μου εδώσε ποτέ   : )))..αλλά είμαι σίγουρη θα ταν περήφανος..) Τι έλεγα?.. Ο μικρός μου λοιπόν , η σχέση του με τους παπάδες , με προβληματίζει! Με το που βλέπει τον παπά μέσα στην εκκλησία , αρχίζει να φωνάζει. -Ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή !!!!
Πιάνουν την αδελφή μου τα γέλια , η Σερενάτα αναψοκοκκινίζει . (όποτε αισθανθεί λίγο άβολα  γίνεται κατακόκκινη , είναι και στρουμπουλή ,εχει και μαγουλάκια  ! )
- Τι ναι αυτά που λες !!!!! δεν λένε τέτοια λόγια στην εκκλησία!!!!
Και δωστου να γελάει και μια κουμπάρα , ητανε και στο χωριό! αυτο που το πας!, και να του λέει  κι αυτη. 
-Βρε ! αυτός δεν είναι παχύς !!!
-Ναι (την κοιτάζει αθώα ), αυτός είναι αδύναμος παπάς  .
Και  ξανά μανά το τραγουδάκι του !
Έσκασα στα γέλια το πρωί που μου τα λεγε η αδερφή μου !
Όλα θέλουν το χρόνο τους.
Το βράδυ έχουμε το πάρτι μασκέ στον όμιλο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα ντυθώ ! Δεν μ έπαιρναν τα οικονομικά για να πάρω στολή . Άσε που παίρνεις μια στολή και θες τόσα κι άλλα τόσα στα αξεσουάρ ,δεν συμβιβάζομαι μόνο με τη στολή .Απ την άλλη , γουστάρω να ντυθώ απ την ντουλάπα μου , όπως πέρυσι , και κει που το χω. και γουστάρω, να σου και το χάνω!!!! Είναι η συχνότητα που έλεγα πριν . …
Χμ , αν ντυθώ γυναικα του ’20 θα κάνω και δαχτυλιδάκια στα μαλλάκια μου , θα τους βάλω και χρυσή  τρέσα …θα μαι ωραία…μου αρέσει πολύ!.. αλλά , δεν νομίζω θα να δένω με τον χώρο ( πλάκα θα χει να πάω το βράδυ και να ναι όλες ωραίες ..μασκάρες , θα πεθανωωωωω )….
Λέω να ντυθώ βοσκοπούλα μου πάει ! το χω το θέμα...βέβαια , έτσι όπως το έχω στο μυαλό μου , μου φαίνεται ότι δύσκολα θα ξεφύγω από το σύνδρομο της Μαλάμως ..Χμ , μάλλον θα ντυθώ  : σχολιανή βοσκοπούλα !!!! ε , δεν μπορώ  ένα χρυσό πεδιλάκι θα το φορέσω με άσπρο καλσόν. Λοιπόν μέχρι το βράδυ αν η διαθέση είναι σε ικανοποιητικό επιπεδο , ε και να προλάβω βεβαίως , βεβαίως , θα βγάλω τη στολή που θα φτιάξω φωτογραφία , ως τότε …


Και επειδη όλα θέλουν το χρονο τους …και τα μαθηματικά επισης!, όσο καλή  κι αν είμαι ! ( τι μετριόφρων που είμαι! ) …Διαγώνισμα αύριο !!!!...Το σίγουρο είναι ότι και να μην περάσω ..αξέχαστη θα μου μείνει αυτή η χρονιά ! : )))..Όλα τα χε η  Μαριωρή οι πανελλήνιες της έλλειπαν !
Κι άλλο ένα τραγουδακι ...ενεκα των ημερων !!!! Αποκριες εχουμε !!!..τελικα , οι παλιοι ηταν ακομπλεξαριστοι οχι εμεις !.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος ο μικρός!
Εμένα η μικρή ήτανε δεν ήτανε τότε δύο χρονών και της λέω
"τι θα πεις αύριο που θα πάμε στον παππούλη να σου δώσει γλυκό κρασάκι από το Χριστούλη?"
και ενώ περίμενα να μου πει ευχαριστώ, μου είπε "Γεια μας!!!" :P
Συμπεθέρα η συμπεθέρα σου σκράπας στα μαθηματικά αλλά δεν πειράζει, ε?
Καλό βραδάκι!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Ωραια η μικρη!!!..ακου γεια μας! :)))...δεν παλευονται Λυγερη μου! , δεν παλευονται...θα το πνιξω καμια ωρα με τα φιλια που του δινω...σταματητα! :)))..Χθες η μαμα βοσκοπουλα , με κιτρινες φρεζιες στα μαλλια και πλεξουδα ,εραψα και τα κωνσταντινατα του μικρου στην ποδια στο στηθος.. ..Σημερα ο μικρος Ζορο , μολις γυρισαμε απ τον χορο του...το πρωι διαγωνισμα ..Δεν την παλευωωωωω θελω καφεεεε...κι εναν αντρα , να με στρωσει! :))))))))))

ΣΥμπεθερα , εγω θα σου κανω τους υπολογισμους ,μη φοβασαι!!!!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);