Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Χορεύω μόνη μου ξανά …Και όλα καλά!


….συμβαίνει κι αυτό. Σε  , παράξενες περιόδους να σου συμβαίνουν διάφορα . Ακόμα και καλά ,.Έλα όμως που τα κακά υπερτερούν .Οι αντιδράσεις σου , οι πράξεις σου , να μην είναι σωστές .Δεν μπορείς όμως να κάνεις διαφορετικά , απλά , γιατί δεν είσαι καλά. Δεν είναι ότι δεν βλέπεις  είναι που δεν εχεις δυνάμεις . Μάλλον βλέπεις  , καταλαβαίνεις ,αισθάνεσαι  θέλοντας όμως  να προστατέψεις κατι  ,γιατι πιστεύεις ότι αξίζει  κατι παραπάνω ,κι ας μη το καταλάβει ποτέ , γυρίζεις πλάτες …
Όταν πια περάσει καιρός και έχεις ,λιγο , αποκτήσει δυνάμεις ,προσπαθείς να βρεις τους ρυθμούς σου ,όχι αναγκαστικά τους παλιους. Βασικα ,προσπαθείς να πιάσεις την σωστή ένταση . Τη δική σου ένταση .Γνωρίζοντας ότι εχεις χάσει κάποια πράγματα , εχει απαλλαχτεί από αλλα που σου ήταν βάρος . Ναι, δεν ντρέπομαι να το λέω ,μου ήταν βάρος , ασήκωτο. Γνωρίζεις τι έχασες , τι κέρδισες και προχωρας και προχωρας  ελπίζοντας για ένα καλύτερο αύριο…Τότε ίσως ν αναληφθείς ότι δεν σε έχουν συγχωρεσει κάποιοι από τα παλιά . Ίσως γιατί , δεν κατάλαβαν τις τότε αντιδράσεις σου. Δεν κατάλαβαν ποτε ότι δεν κοίταξες  ποτε το δικό σου «συμφέρον »  κοιτούσες ποιο ήταν το σωστό για ολους…άσχετα αν ήσουν εκρηκτική κάποιες φορές ή ανεξήγητα σιωπηλή , ή εκανες ανεκδιήγητες πραξεις...
Και τι κάνεις?...
Τίποτα … Συνεχίζεις να αγαπάς ότι έχεις αγαπήσει και κανείς δεν μπορεί να σου το απαγορευσει . Κανείς δεν έχει το δικαίωμα αυτό .Το προστατευεις  οσο μπορεις .
λχ. Δείχνεις  ότι το αγαπάς και εισπράττεις περιφρόνηση . Όχι , δεν θα δωσω  σημασία δεν θα αφήσω να με χαλάσει , γιατί εγω ξέρω ότι δεν έφταιξα ,τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό ώστε να αξίζω τέτοια περιφρόνηση... Πολύ απλα δεν θα το ξαναδείξεις  και θα συνεχίσεις να το αγαπάς …Μονο για γκόμενο δεν μιλαω , όταν ο γκόμενος δεν σ αγαπαει του δίνεις μια και τον στέλνεις στο διαλο . Εκει πραγματικά δεν δίνω ουτε ένα τόσο δα ψιχουλακι υπομονής ,δεν με θες , αι στο διαλο και ακόμα παραπέρα …
Και… Οχι ! , δεν θα αφήσω να χαλάσει …. Νιώθω καλά και παλι ελεύθερη . Χορεύω μόνη μου στο σπίτι  όπως παλιά. Τοτε , που  μπορει να ήμουν χάλια αλλα μπορούσα να  χορεύω και ονειρευόμουν την ελευθερία μου !..Πριν λιγο καιρό  κι ενώ ειχα απαλλαχτεί από ένα βάρος  δεν μπορούσα …. Φοβόμουν…ειχα τρομοκρατηθεί….

Τώρα όμως  ..Χορεύω μόνη μου ξανά …Και όλα καλά!

Αυτά …Ας γυρίσω ρημαδο κλίμακες.
( τι λες ρε παιδι μου , ξαναεγραψα σήμερα ?..μπραβο ! αντε , γιατι την Παρασκευ γραφω διαγωνισμα στην  έκθεση ..ξέχασα να γράφω!  )


Σκάλα σκάλα σ'ανεβαίνω
σκάλα θα σε κατεβώ
Η ζωή μου αντί για κύκλος
τριγωνάκι σκαληνό.


16 σχόλια:

Όλγα είπε...

(metaxy mas, εγώ νιώθω να την ψιλοχάνω κι αυτό να δεις πως με τρομοκρατεί....) Καλημέρα Μαράκι (α, σού'γραψα και στο προηγ.).. τί να σε πω... μαζί σου! κάνε όπως νιώθεις κι αγάπα όπου αγαπάς.. γιατί αν περιμένεις να καταλάβουν οι άλλοι.. ο καθένας, δυστυχώς, κρίνει εξ ιδίων, οπότε μάλλον περιφρονεί τον ευατό του ουσιαστικά, γιατί με βάση τον εαυτό του υποθέτει το λόγο για τον οποίο αντέδρασες όπως αντέδρασες! (αχ, λες να ξαναρχίσω να χορεύω μόνη μου;) :))) Υ.Γ.Καλή επιτυχία στο διαγώνισμα!

Donna Καρακαηδονα είπε...

τι χανεις βρε?..την υπομονη σου??..Μπααα ,κουραστηκα να τη χανω ..βρε ! μπας εννοεις το μυαλο?:))...ααα αυτο ειναι χαμενο καιρο τωρα!!!...Ολγα μου , δε με απασχολει πια τι θα πει ο καθενας , βαρεθηκα , αλλα να,καμμια φορα λες γιατι ρε γμτ?..εγω μονο καλο λογο εxω να πω και το αγαπαω ,κι αυτο ...τελος παντων μωρε δεν πειραζει , ετσι η ζωη και πως να την αλλαξεις !:))
Να χορευεις! Να χορευεις!!!..Το ξερεις οτι δυο χρονια τωρα ,ειχα χασει τον ρυθμο μου ,δεν εβρισκα ρυθμο...δεν μπορουσα να χορεψω !
..Ε δεν σου λεω να γινεις πρωτοχορευτρια!:))) Ποτε δεν ειχα τετοιες βλεψεις , βασικα , θελω να πετω στα ψηλα , ποτε ξανα στα χαμηλα ! :)
..Ρε συ Ολγα ...σ ευχαριστω που διαβαζεις τις βλακειουλες μου και μου κανεις παρεα εδω .. :)

Όλγα είπε...

..την ελευθερία μου (να χάνω...μπρρρρρρρ) Υπομονή δεν έχω για να τη χάσω! (άλλο αν αποχτώ γαϊδουρινή για συναισθηματικούς -όχι γκομενικούς, ανθρώπινους εννοώ- λόγους). Όσο για μυαλό έχω, αλλά έχει ρετάρει, τί να το κάνεις λοιπόν;!

Μπα, μη με ευχαριστείς, μ'αρέσει η παρέα σου. Δε γράφεις βλακειούλες. Εγώ σ'ευχαριστώ που δε γράφεις ξενέρωτα να βαριέμαι!!! Εχώ πήξει από αυτό! :)))

Donna Καρακαηδονα είπε...

Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να σου στερησουν την ελευθερια.. λογου , κινησεων ...σκεψης!!!...ενιωθα τοσο παγιδευμενη Ολγα τα τελευταια χρονια ...Μεσα στο ιδιο μου το σπιτι.. Οχι δεν εφταιγε ο γαμος (αυτος μου στερησε αλλα ) σε πληροφορω μετα ,την περιοδο διαζυγιου . ΑΛλα ολα καλα ! το ξεπερασαμε κι αυτο ! :)
Εγω παλι απο υπομονη , μπορω να πω οτι εχω !..μ αρεσει η υπομονη! :)))..παλιοτερα δεν ειχα ( σε μερικα για σε αλλααααα , αστα ) και χαιρομαι που την αποκτησα !..
Ε να που συναντηθηκαμε την ιδια ωρα !!!

Όλγα είπε...

πάω κι έρχομαι! Εδώ δεν ήσουν; Καλά, σού'γραψα και στο άλλο, αλλά ίσως δε σε πρόλαβα!

Όλγαααααα είπε...

ααααααααααα! Εδώ είσαι! Κάτσε να διαβάσω!!

όλγα είπαμε! είπε...

Καλά δεν υπάρχει χειρότερο! Και πάνε να μας τη στερήσουνε παγκοσμίως, αλλά και σε εθνικό επίπεδο και τρελαίνομαι! Και νιώθω και μια πίεση σε προσωπικό επίπεδο κι αποτρελαίνομαι!! τσιρίδααααα! (αυτός ο συναισθηματισμός μου φταίει για όλα, που με τουμπάρουνε..και δεν έχω υπομονή λέμεεε!)

υ.γ. είπε...

(δεν έχω, αλλά κάνω.. γκρρρ)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Ax!! Θα εκραγουμε μ ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας!..ΑΛλα μα σου πω ποιο ειναι το καλο?...Περυσι , θυμασαι , τετοιον καιρο ημασταν τρομαγμενοι..τα φτερα πεσμενα..Αλλα, φετος ειμαστε , θυμωμενοι και το βασικο , δεν φοβομαστε τοσο οσο ερυσι!!! Μη σου πω οτι δεν φοβομαστε πια! Οτι καταλαβαμε το παιχνιδι τους..οποτε εχει αρχισει η αντιστροφη μετρηση Ολγα ...Δεν θα κρατησει για πολυ ακομα αυτη η ξεφτιλα που ζουμε , θα δεις θ αλλαξουν τα πραγματα ...


Η Λυση ?: .. η λυση ειναι μια..Να βρω σταθερο γκομενο! Να με ερωτευτει να τον ερωτευτω και τοτε ...Nα με δει , να τον δω ..και θα περασει η κριση!!! :))))

Όλγα είπε...

ναι καλά... κάπως έτσι την έπαθα κι εγώ (εκεί που μόναζα με την ησυχία μου) και τώρα γεννήθηκαν χίλια δυο άλλα προβλήματα!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Ωραια προβληματα!!!!!...Α χα!!! καταλαβα !!! Mπραβο Ολγα !!! , ...Τα προβληματα οταν δεν εισαι μονος λυνονται πιο γρηγορα !...ΑΚου που σου λέω!!!!..δεν βλεπεις εμενα ., παραμιλητο!...και δεν τα γραφω κι ολα!!! :)))

Όλγα είπε...

αχχχχχ εγώ να δεις παραμιλητό! Στο παρατρίχα ν'ανοίξω άλλο σπιτικό να τα λέω...

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)) Και δεν ανοιγεις!!! ...Οχι ομως στο παθ..δεν βλεπεις τι γινεται εκει..κι αν βρεθει καποιος να τους τα χωσει ,τον κατασπαραζουνε!

Donna Καρακαηδονα είπε...

ΦΙλια Πηλιο!!! Ωραιο το απογευματινο !!!..ανοιξε βρε φεις..θα δεις ! δεν ειναι κακο!..θα βαλεις και σελιδουλες που σ αρεσουν ...εχει διαφορα!

Vita είπε...

Πολύ μ' αρέσει η κουβεεντούλα σας.
Εγώ που πρέπει να είμαι μαμά σας στα χρόνια, δύο έχω να πω:
α)Δεν μ' ενδιαφέρει η γνώμη των πολλών αλλά η γνώμη των ειδημόνων (όπου ειδήμονες εγώ βάζω μόνο οσους εκτιμώ).Ο Ισοκράτης το είπε αυτό ή κάνω λάθος;
β)Καλύτερα να μετανοιώσει κανείς για κάτι που έκανε παρά για κάτι που δεν έκανε...
Τώρα που το σκέφτομαι και άλλα έχω να πω αλλά δεν είναι επί του τρέχοντος θέματος
Φιλιά και στις δυό σας :-)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλως ορισεςς Vita !..Εδω, τα λεμε με την Ολγα , σαν να πινουμε ενα καφεδακι τα λεμε :)....Πως το πινεις το καφεδακι σου ?:))..Μ αρεσει αυτο , καλυτερα να με μετανιωνεις γι αυτα ποθυ εκανε παρ γι αυτα που δεν τολμησες να κανεις....Καλο σαββατοκυριακο !!!..Κρητικια κα γω!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);