Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Οκτώ γυναίκες , ένας άντρας κι ένα αντράκι !..Α! και μια σκυλίτσα !

Έτσι είπαμε το Χριστός Ανέστη ..
Μια η μάνα  ( μια ,αλλά κάνει για δέκα )
Τέσσερις αδελφές ( ζωή να χουμε..oι αδερφές τατα)
Δυο ανιψιές ( κούκλες )
…ποια είναι μωρέ η άλλη .χμ.ααααχ  καλέ !!!
Η συμπεθέρα μας!  Πεθερά της αδελφής μου η μοναδική που μας  απόμεινε. Δυο είχαμε , της μιας της πάτησα delete. Και για να δεις καμιά φορά από πεθερά έγινε…συμπεθέρα , καλά συμπεθέρα της συμπεθέρας μας , αλλά ..συμπεθερα είναι!!! Και βλέπω χθες στην ανάσταση τον πρώην θειο …θειος δεν είναι τώρα! Τα πρώτα εφτά χρόνια τον έλεγα θειο , τωρα τον λέω συμπέθερο ( μπα! τον λεω με το όνομα του )..Τι σου είναι είναι ζωή! Απρόβλεπτη!...Αμ ,το κουλο? Ο πρώην καλοχαρος την μάνα μου δεν την έλεγε ποτέ  πεθερά! Την ελεγε χαριτολογώντας, συμπεθέρα , ε τελικά έγινε συμπεθέρα.!
Αχ! Ολοι συμπεθεριάσαμε !!!...πάντως η  λαϊκή ρήση άμα δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε , δεν ισχυει σε μας!
  Καλά ήταν! Πολύ , μα πολύ  καλύτερα από πέρυσι ..και από πρόπερσι …πω , πω τι χρονιές κι αυτές. Όλα τα χανε και τιποτα .. Δεν γράφω πολλές λεπτομέρειες πια στο μπλογκ μου …Πολύ ,πολύ καλύτερα ,πρώτα πρώτα  έφτιαξα γλυκά ! το βρήκα κι αυτό το χαμένο κλειδί. Ω! προχθές έκλεισα δυο χρόνια χωρίς τσιγάρο ...Χμμμμ , το γιόρτασα , όπως του αξιζε !!!.. δεν μ ενδιαφέρει τίποτα…
Που ειχα μείνει? Ναι , καλά ήταν ! Το βράδυ της ανάστασης πήγα  με τις αδελφές μου  σ ένα μοναστήρι που μας αρέσει πολύ , ο μικρός μου  βεβαια δεν μας άφησε να το χαρούμε , νύσταζε το μωρό μου , . δε βαριέσαι γυρίσαμε και η μεγαλη μου αδερφή μας ειχε ετοιμάσει ένα καταπληκτικό τραπέζι ! και η συμπεθέρα  και η συμπεθέρα μαζι ! κάνουμε εμείς χωρίς τη συμπεθέρα?
Το πρωί αποφασίσαμε ν ανάψουμε τη φωτιά στην ψησταριά με την μια μου αδελφή. Καθόλου άσχημα δεν τα πήγαμε , Την ανάψαμε !!! Εντάξει με τη βοήθεια δυο μπουκαλιών οινόπνευμα , ένα κουτί προσάναμμα , κλιματάκια  , ξυλαράκια , κ.α!Αλλα την ανάψαμε!
Κι εδώ έρχεται η στιγμή που παρουσιάζεται ο μοναδικός άντρας της οικογένειας . Ο γαμπρός μου . Καλή η φωτιά , μας είπε , αλλά …μικρή δεν φτάνει . Τι να σου κανει κι αυτος ο καημένος  μόνος με τόσες γυναίκες . Για να πω την αλήθεια , δεν με πείραξε που φέτος δεν ήρθαν οι συνηθισμένοι επισκέπτες. Δεν ειχαμε ορεξη , μαλλον είχαμε όρεξη! Να είμαστε μόνοι μας ! Και περάσαμε μια χαρά ! Λιγο χορό βέβαια, ε ναι! πολύ λίγο ..τίποτα στην ουσία ..Χμ , δε βαριέσαι  , κραταώ την όρεξη μου για το καλοκαίρι .
Η σκυλίτσα μας. Και το σκυλί μας θηλυκό είναι. Θα μου πεις κι ο Λαλακης μου ναι μεν αρσενικο ηταν  , αλλα γκει ! ( μου τρεχουνε   : ))) )  
Η καημένη η Λιλικα μας , της εχει βγάλει την ψυχή ο μικρός μου . Κι αυτή όμως δεν παει να κρυφτεί ,όλο δίπλα του είναι . Μπααα  με τιποτα δεν παίρνω σκυλί το καλοκαιρι .
Και τελος ο το αντράκι μου …Απίστευτος …Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο , τον βλέπω και λιώνω.

Α!  ! έκανα και ποδήλατο ! Δεν το εχω ξεχάσει !!!

Aααα ! κι αυτό πρεπει να το γραψω. Με πηρε ο μιστερ ταμπον τηλεφωνο . Δεν μπορώ να πω , με συγκινησε , πολύ καλή η πράξη του. Αν και τεμπέλης  ικατζής ....Με κάλεσε να παρω τον μικρο μου και να πάμε να κανουμε Πασχα μαζι . Είχει ερθει οικογενειακώς ( με μαμά ,μπαμπά και αδέλφια )  σε γνωστό τουριστικό θέρετρο ..Με σκεφτεται ,λεει , συνεχεια. ( αν ηξερε ποσο πεζη ειναι αυτη που σκεφτεται..παλιοτερα να μου τυχαινει αυτο , δεν θα ηθελα να το στεναχωρησω ....αλλα...τι με νοιαζει πως ημουν παλιοτερα ,ξεχασε το ! δεν ξαναγινομαι οπως παλια , με τιποτα !  )…Τι να του πεις τωρα?....Δηλαδή , όχι δηλαδή , Είμαι καταπληκτική . Φαντάσου , να με γνώριζε γουιθαουτ …δυσκολίες ! Τς , Τς , Τς , έχω πάθει πλακα….οικογενειακώς , ξενοδοχείο αστέρων …Κι εγώ η ηλίθια έκατσα με την συμπεθέρα !......Ασε μας καλε , μαθε πρωτα , τα βασικα!  : )))

Και τώρα  , ας κλείσω την έκθεση μου με θέμα πως πέρασα το Πάσχα
Επίλογος :
Πόσο αγαπώ την κούκλα μου !!!

Καμία σχέση με τα παραπάνω λόγια . Αλήθεια!. Απλά μ αρέσει  το τραγουδακι !
Ωρε , λεου , λεου , λεου , ντενεκές του πετρελαίου…

6 σχόλια:

Όλγα είπε...

Καλημέρα συμπεθέρ...ουπς! Μαράκι! Ε, μα με κουδούνιασες με τα συμπεθεριά, μπερδεύτηκα! 'Εχω πάθει κι εγώ ένα κάτι φέτος! Ξαφνικά γέμισα σόγια (εκεί που γάνιαζα να ξεφορτωθώ τα δικά μου τόσα χρόνια..).. τί να σου λέω τώρα... πολλή βαβούρα φέτος κι εγώ τα βαριέμαι αυτά. Τί να κάνεις μωρέ στων τριών αστέρων πασχαλιάτικα; Και με επιπλέον σόγια μάλιστα..(αχ κάτι έχω πάθει με αυτά, μη με παρεξηγείς...)! Καλά έκανες! Χρόνια πολλά Μαράκι, να χαίρεσαι τον πιτσιρικά σου!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Ναι μωρε !! Καλα εκανα!!....Ασε γιατι , κακο θα του κανα κι αυτουνου!!! :))))

Αστα! ενα συμπεθεριο γιναμε ολοι!!!!.. ο κοσμος ειναι μικρος !

Φετος χαρηκα που δεν ηρθαν ολα τα συμπεθερια της αδερφης μου! Οχι οτι ειναι κακοι οι ανθρωποι ,ισα ,ισα κανουμε και καλη παρεα ,χορευουμε .. αλλα , να! κι εγω και οι αδερφες μου θελαμε τελικα την ηρεμια μας!..καλα ηταν ...Ασε που μου μπηκε η ιδεα με το ποδηλατο .Ετσι μου ρχεται να δανειζομαι της ανιψιας να κανω καμια βολτιτσα ..πολυ το θελω νομιζεις!..Καλο μεσημερι Πηλιο !!!

Όλγα είπε...

χαχα, κι εγώ έκανα πέρσι ποδήλατο μετά από χρόνια! Με του πιτσιρικά μιας φίλης μου. Μια χαρά, αλλά δεν ενδείκνυται για τα διελυμένα καλντερίμια μας! Καλύτερα ο γάιδαρος, αλλά ο Περικλής σαλτάρει δυο μέτρα στα αυλάκια, οπότε με βλέπω τέζα. Άσε που είναι η εποχή τους και σαν να μου ψιλοκολλάει!! Άσε μην τη βρούμε κι από γάιδαρο!!!
Ναι, αυτή την ηρεμία είχα ανάγκη κι εγώ αλλά που... άσε που είναι και βαρετοί συν τοις άλλοις!!!
Κακό θα τού'κανες; αχ δε μπορώ να ξέρω.. τέλος πάντων... ντεν ξέρω τι να πω..εσύ τα ξέρεις.. αλλά να τό'χεις ψηλά το Μαράκι...το αξίζει.. :)))

Donna Καρακαηδονα είπε...

Αχ!!! καλο ηατνε αυτο Ολγα!!! Με κανε και γελασα μεσημεριατικα!!!!...Μακρια Ολγα απο τον Περικλη!!!! :)))Καινα φανταστεις , ηθελα να σε ρωτησω προκαιρου με τις γαιδαροουρες που λεγαμε...τι κανει Ο Περικλης? ξεπερασε του φοβους του?..Αλλα!!!! βλεπω οτι ο Περικλης ,του εχει ξεπερασει και κανει σαλτα!!!!

..Μωρε, απο γαιδαρους τις βρισκουμε εμεις , αλλα , τι να πεις...

Donna Καρακαηδονα είπε...

καλα ναι...βιαζομουνα ...το συντακτικο ειναι παλι..βγαζεις νοημα ομως !!..τι να κανω , γελουσα συχρονως!!!

Όλγα είπε...

Μια χαρά είν'τος! Τα ποδαράκια του εξακολουθούν νά'ναι σαν αγκυλωμένα, αλλά έχει δυναμώσει πολύ κι είναι πανευτυχής (εμμ.. μάλλον ήθελε και μια γαϊδουρίτσα για να είναι εντελώς πανευτυχής, αλλά κατά τ'άλλα..ο.κ.)

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);