Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

.μα , που θα βρω καλυτερο αντρα ?

…μ αρέσει που  ,ζωγραφίζει χαμόγελα ακόμα και στα σύννεφα!..στα δέντρα , στο σπίτι μας! ..μ αρέσει που μου έβαλε κόκκινο φουστάνι!!!..και τα χέρια ψηλά!



Ε , βέβαια!! Είναι απ τα τελευταία μας κολλήματα!..έχουμε πάθει  ψύχωση και  θέλουμε να ζωγραφίζουμε την υδρόγειο σφαίρα , τον πλανήτη μας !!! 



Εδώ , πέρα τα χαμογελακια του…με τρέλανε το πουλί !!!!

Ε..και δω, τι να πω ...το παιδί μου ,θα φτιάξει όλο το αποχετευτικό σύστημα του δημου , είδε κι από είδε το παιδί και θα σκέφτηκε κι αυτό να κάνει κάτι μπας και βοηθήσει την κατάσταση!Άλλος τρελός έρωτας , να ζωγραφίζει σωλήνες , μάλιστα
κρατάει πα ντα τα σχέδια πριν παει να τα κατασκευάσει  κατω στην αυλη .Με ότι υλικα βρει από ξυλα της μανας μου μεχρι εργαλεια του γαμπρου μου.



…κι εγω , να προσπαθω τον τελευταιο καιρο να το παιξω ,πλακα μπετον  και μαλιστα  C20/25   S 500 ουτε καν  C 16 /20 !
Αφου δεν ειμαι! Ενα απλο κωναρακι…ξυνιδας  ειμαι! Που ενώ φαινεται σκληρο , σπαει τοσο ευκολα !

Και μεσα σ ολο αυτό που ζω , να σου και ξεπεταγετε το αναπαντεχο! Εκει που λες , παει κι αυτό ρε μαρια  , καλα τα πηγες αυτή τη φορα δεν εκανες καμια μαλακια με το πρωτοχρονιατικο και μετα να το μετανιωνεις . Μετα το ξανασκεφτομαι και λεω , μωρε επρεπε να την εκανα τη μαλακια , εχασα!



Εκει λοιπον που λες , αντε παλι πισω στην παραζαλη μου , να σου και σκαει μυτη ο Ζωης , γιατι εμεις, πως μου το ειπε χθες …"τα φοραμε τα παντελονια! " εγω παλι  εκεινη τη στγμη σκεφτομουν , τελικα του εδωσα το σωστο τηλεφωνο .Ειχε περασει  σχεδον μηνας . Δεν με επαιρνε να μην δωσω το σωστο ! Ειμαι σιγουρη ότι θα ρωτησε στα περιξ , κατά καποιον τροπο ανηκει στον οικογενειακο κυκλο , θα ταν ηλιθιο να του εδινα λαθος νουμερο. Και στο κατω , κατω , δεν ειναι σωστο ! Βεβαια , εγω σ αυτους τους τυπους βγαζω το καπελο. Αυθεντικοι , ευθείς! Σε γουσταρουν  ? στο λενε στην ψυχρα!...στελνουν το γκαρσονι  στην αρχη , με ένα σφηνακι μονο για σενα ! , όχι για ολη την παρεα , σε κερναει  και μετα δευτερο γυρο  ολη την παρεα .Περναει από διπλα σου , και αν τυχον εχεις η κακομοιρα καλη ωρα εχεις απλωσει το χερι σου στην καρεκλα ,να σου τον Ζωη και σου ριχνει ένα χαδι!Κοιτας μια το χερι μια μια τον Ζωη..ε , δεν ειμαστε καλα!Πας να φυγεις , και σου τη στηνει στην πορτα …με λενε ετσι , θελω αυτό και κ.τ.λ…
Και εκει που λες θα ξεχαστω με τον Ζωη ,αλλα μετα το ξανασκεφτεσαι και του στελνεις , ευγενεστατη ως συνηθως ενα μηνυματακι και να το τελειωσεις ( που δεν με αφησε να το τελειωσω ) το πρωτοχρονιατικο και ξαναχτυπα . ..το φθινοπωρινο το παιζει αδιαφορο…το αμκα δεν ξαναδωσε σημεια ζωης , εμ ,μα γι αυτό σ αυτόν δεν σκεφτηκα και πολλα! Ηξερα ότι δεν θα τον ξαναβλεπα , τα κανω αυτά , μονο  ετσι ενδιδω!!!  Όταν ξερω ότι δεν θα σε ξαναδω! Και όταν τα ματια δεν μου λενε τιποτα ….και το θεμα το.. ας μη γραψω κακη λεξη .


Δεν με ενδιαφερει κανενας τους . Δεν δενομαι με κανενας τους . …ε , εκτος αν καποιος πεσει στα γονατα , εκει , μπορει και να τον πιστεψω , λιγο , τις αμφιβολιες μου θα τις εχω !!!

Τον μονο αντρα που πιστευω  είναι αυτος …
Ενα πρωι με το ανοιξε τα ματακια του μου λεει …μαμα! Ειδα ονειρο , ένα σπιτι από γλυκο!!! Με πολλα , πολλα χρωματα, του λεω , ζωγραφισε μου το !..και μου ζωγραφσε το ονειρο του !


Συχνα τον παιρνω μαζι μου στο φροντιστηριο και περα απ το να αντιγραφει συναρτησεις ,στην κατω μερια του πινακα  μας ζωγραφιζει το περιβαλλον , τη φυση , την πολη , βεεεβαια μετα μας εξηγει τι ζωγραφισε !!!


...και τελειωνει τη διαλεξη του..Μαμα , σ αγαπω ! , μπροστα σε ολους , χωρις ντροπες ,και περα για περα αληθινος !!!!....μα , που θα βρω καλυτερο αντρα ? 

38 σχόλια:

Donna Καρακαηδονα είπε...

ΟΛΓΑΑΑΑ...πηγα να διορθωσωω ενα ορθογραφικο και εσβησα και το δικο σου σχολιο!!!!! Συγνωμη!!!!!!!!....την απαντηση μου την ειχα κρατησει με αντιγραφη!!!!...εεεε μονο ενα αλλοπαρμενο θα μπορουσε να το κανει αυτο!! :)))))....Η απαντηση :

Μα δεν ειναι υπεροχε ζωγραφιες? ..το μπακλαβαδακι μου!( οταν τον ελεγα μικρο ετσι και διαφορα αλλα , μπισκοτακι , κουλουρακι κ.α. σε -ακι μου ελεγε...δεν ειμαι κουλουρακιιι, ουτε μπακλαβααας )

Δεν θα βρω Ολγα μου! να σου πω δεν τον ανεβαζω τον πηχη τοσο ψηλα , δεν τρεφω τετοιες αυταπατες Παναγιτσα μου! :))

Δεν μου ηταν πολυ ευκολο να κανω αυτην την ανατροπη στη ζωη μου...καθολου.Σχεδον ..σχεδον , μονη εναντιων ολων και στον καθενα επρεπε να αποδειξω οτι ειχα δικιο ... Δυστυχως εκανα το σφαλμα και μπηκα σε αυτην την διαδικασια ,καποιοι καταλαβαν αλλοι παλι ειπαν ναι αλλα , να! ...θα μπορουσες βρε αδερφε να υποστεις καποιες καταστασεις , σιγα το πραμα και να περνας καλα μη εχοντας πολλες ευθυνες στο κεφαλι σου!π.χ. ενα ενοικιο!, αλλα και να το παιζεις καλοπαντρεμενη!.Κανεις δεν μπορεσε να καταλαβει ποσο ειχα σιχαθει τη ζωη μου . Δεν μπορουσα να διανοηθω οτι ολο το υπολοιπο της ζωης μου θα περνουσε ετσι!Ενω δεν βρισκομουνα σε σχεση , βρισκομουνα σε κατασταση ...γαμου !!!
Και την εκανα την ανατροπη , το ηθελα τοσο πολυ .......Ειναι αδυνατον λοιπον τωρα να μπω σε μια διαδικασια αν δεν ειναι αυτο που ποραγματικα θελω , αυτα τα λιγα θελω που ψαχνω και ειναι τοοοοσο δυσκολο να βρεις ! Αν μη τι αλλο , το χρωσταω στον εαυτο μου...ή σχεση οπως την εννοω εγω ή σχεση τυπου , αμκα !... ...Τα "καλα" του χωριου τα γνωριζω πολυ καλα !!! Μας κανουν να νιωθουμε εκλωβισμενοι , ακομα και στο νετ! :))))... .Το ποσο γουσταρω τα αλλαμπουρνεζικα μου ,δε λεγεται!.
Καλο απογευματακι ! :)...σε ευχαριστω που περνας...ξερεις κατι βρε Ολγα? ..θα σου στειλω καποια στιγμη σε μεηλ πως να με βρει στο φεισμπουκ..

Ανώνυμος είπε...

Όχι, όχι τέτοιο παληκάρι - αντράκι να λέει σ΄αγαπω μπροστά σ΄όλον τον κόσμο και να το εννοεί... Δεν υπάρχει...!
Καλά οι ζωγραφιές του είναι απίθανες!!! μπράβο ταλέντο! πιάνουν τα χέρια του! :)
Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε... Μας φάγανε οι προκαταλήψεις, οι ενοχές και οι τρίτοι. Εσύ το κατάφερες, τους λόγους τους ξέρεις μόνο εσύ... Όλοι οι άλλοι εικασίες κάνουν. Για άλλους θα ήταν βολικό να παραμείνουν σε έναν γάμο που δεν τους πάει για χ λόγους, για ΄σένα όχι. Απλά και ξάστερα. Φιλιά πολλά να περνάτε καλά!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Λυγερη μου ,αν τα προβληματα μου ειχαν να κανουν με τριτους...αλλα δεν ειχαν χαθει τα πρωτα συναισθηματα ,ειχαμε επικοινωνια ....θα το ειχα τουμπεκι ψιλοκομμενο !! δεν κολλαω σ αυτα , και γιατι να μην συμβιβαστω με καποια θεματα , απ το να τα τιναξω ολα στο αερα..αλλα δυστυχως δεν ηταν αυτο ειχαν χαθει τα παντα , αμφιβαλλω αν υπηρξαν και ποτε..αλλα δε βαριεσαι τελειωσανε αυτα, τα εχω ξεπερασει , πραγματικα!.

Το προβλημα μου ειναι , οτι μου εχει αφησει καταλοιπα , φοβους , δυσκολευομαι τρομερα! , να δημιουργησω μια σχεση απ την αρχη!για να μην σου πω, οτι δεν ξερω! .. Κι ετσι προτιμω κατι που εκ των προτερων ειναι καταδικασμενο , μια που δεν υπαρχουν αισθηματα ....ξερεις του στυλ , και να προχωρησει και να μην προχωρησει ,δε τρεχει και τιποτα...
Τελος παντων ευχομαι μια μερα να γραψω...οτι γνωρισα επιτελους τον ερωτα απο κοντα!!!! και οχι στα ονειρα μου!!! :))

Ειδες βρε τι καλλιτεχνη σου μεγαλωνω?????....Καλα δεν το καταλαβες ακομη ???..βαλε βρε την Παναγιωτουλα στην οθονη να ερωτευετει τις ζωγραφιες του !!!! Γι αυτην τις εβαλα !!!! :))
Kαληνυχτα συμπεθερα !!!! Φιλια !!!

Όλγα είπε...

Δεν πειράζει!!!! χαχαχα!! Υπέροχες λέμε, υπέροχεεεες!!! Μαζί σου για την ανατροπή κι ας μη μπορεί να καταλάβεις κανείς.. ο καθείς με τις αξίες του.. καλά έκανες, αφού ήταν ήταν έτσι! Και φυσικά δεν έιναι καθόλου εύκολο! Μαράκι, σου απάντησα στο μήνυμα. Δεν είμαι στο φατσοβιβλίο. Αν θες στείλε μου μέιλ. Φιλιά!

Donna Καρακαηδονα είπε...

το αποψινο βραδυ ειναι αφιερωμενο στην Ολγα απο το Πηλιο!!!...απο την Ολγα φευγω , ερχομαι εδω ,στην Ολγα απαντω!!! :))


Και γω δεν ηθελα να ανοιξω εκει λογαριασμο , αλλα λογοι ανωτερας βιας με καναν και ανοιξα, οταν καποιος , μαλλον καποια , ειχε ανοιξει λογαριασμο πριν απο μενα...αλλα παριστανοντας εμενα! :))...και ετσι μπηκα εκει !...μετα μωρε Ολγα ειναι και φιλοι απο Ηρακλειο , φιλοι που εχουν μαγαζια και χρειαζονται υποστηριξη , ε, δεν ειναι τοσο κακο το φειςμπουκ !!!... ;))...Καληνυχτα !!!!

Όλγα είπε...

Κι εγώ από μένα (όπου σου απάντησα) έρχομαι σε σένα (για να σου απαντήσω)!! Μωρέ δε λέω ότι είναι κακό.. αν και δεν έχω ασχοληθεί.. απλά, έχω σιχαθεί πια αυτό το φακέλωμα παντού! (που μας το κάνουν για να συνηθίζουμε σε όσα πρόκειται να μας "περάσουν"..) Καλησπέρα!!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Εχεις δικιο Ολγα μου...τι αλλο να πω?...password εδω , εκει ,parakei ...προχθες στην εκθεση ειχα θεμα γυρω απ την επιστημη,διαβαζα,διαφορα αρθα ,δοκιμια.. σ ενα του Γκαντι με τιτλο.." Η αλλοτριωτικη παρουσια της μηχανης" Σ ενα αποσπασμα του εγραφε...."Ο βηματισμος της Μηχανης μεσα σε λιγες δεκαετιες υπηρξε εντυπωσιακος : απο το εργοστασιο στους αγρους,στα πεδια των μαχων ,στο δρομο,στα γραφεια ,στο ιδιο το σπιτι τελικα.Και τωρα , στοχος η κατακτηση του εσωτερικου ανθρωπου,να κυριαρχησει το πραγμα μεσα στο προσωπο,το αντικειμενο στο υποκειμενο,ο υπηρετης στον αφεντη...."...ποσο μπροστα εβλεπε ο ανθρωπος..!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καληνυχτα!!!!!! :))

Όλγα είπε...

Πού χάθηκες πάλι Μαράκι;! Μπας και βρήκες τον καλύτερο;!!! :)))) Καλό μήνα!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

..μπαααα...που τετοια τυχη! :)))))))...Με τον μικρο και το ΠΑΜΕ παρεα ημουνα στο πανεπιστημιακο νοσοκομειο ολο το πρωι (ευτυχως καναμε δουλεια )...κατι δερματιτιδες μας ταλαιπωρουν Ολγα μου ..
Σ ευχαριστωωω !!!!..Καλο μηνα να εχουμε !!!!!!!!!!

Όλγα είπε...

Περαστικά... :):) Καλό ξημέρωμα!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα Πηλιο !!!Ευχαριστουμε πολυ!....εξι μερες τωρα ταλαιπωρουμαστε και ,βελτιωση δεν βλεπω, ενα σπυρι ολο του σχεδον το σωματακι,χαλια σου λεω....ευτυχως που ο μικρος μου δεν εχει χασει το κεφι του,καθολου ομως!!!..( απο που πηρε ??? :))) )

Όλγα είπε...

Αμάν αυτοί οι γιατροί! Τουλάχιστον βρήκαν τί ακριβώς είναι; Με αυτά τα δερματικά πάντα θέλει επιμονή κι υπομονή.. (χμ.. εδώ μια φορά ψάχναν και ψάχναν σ'ένα παιδάκι γεματο καντήλες και τελικά ήταν από ψύλλο που τό'χε τσιμπήσει!!!!)Τί να πω; Ελπίζω σήμερα να είναι καλύτερα!!! χεχε μ'αρέσουν τα αλλοπαρμενάκια που δε χάνουν το κέφι τους!!!! Και πάλι περαστικά!!

Όλγα είπε...

Kale, δεν έχεις ρυθμίσει ώρα Ελλάδος; Τώρα βλέπω πως γράφω στις δέκα το πρωί.. εγώ γιατί νομίζω ότι νύχτωσε;;; ...

Donna Καρακαηδονα είπε...

Kαλημερα ΟΛγα μου!!!!...Σε δυο γιατρους πηγαμε.... δεν νομιζω να ναι απο εντομο , αλλα να σου πω την αληθεια ..ουτε που καταλαβα τελικα τι μου ειπε ο γιατρος. ..το χει λeει το παδι , η επιδερμιδα του του ειναι ξηρη .. αν υπαρχει ασθα στην οικογενεια ..και τελος παντων , ακρη δεν εβγαλα!..Πραγματικα θελει επιμονη κι υπομονη , καθυστερει τοοοσο πολυ . Ε , σημερα ειναι λιγο καλυτερα..το κεφι δεν το χανει αυτο!!! :))...Εγω να το βλεπω και να λεω..Δεν μπορω αλλο Φωτηηηη θελω να φυγουνννν...κι αυτος να μου λεει.." Μαμα! ..κανε λιγο υπομονηηηη ,σε οκτω μερες θα φυγουνε!!! "...και να με χαιδευει...με χει τρελανει αυτο το παιδι!!!!

Χμμμ την ωρα ε???..αχ αυτη η ωρα!!!!...μισω την ωρα !!! θελω να χανομαι μεσα στο χρονο !!!! :)))...θα δω πως θα την ρυθμισω!

Όλγα είπε...

Όντως δεν παίζεται ο μικρός!!! (εγώ θα μουρμούριζα διαρκώς, το ομολογώ!).. Ελπίζω σύντομα να βγάλεις άκρη και να φύγουουουν!.. (γκρρ, δύσκολα με αυτά τα δερματικά...) Καλημέρες!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Δοξα τω Θεω Ολγα! !!! Τα μπουτακια του καθαρισανε!!!...παει πολυ καλα!!!...Δεν παλευεται , το πρωι που του εβαζα τη λοσιον γυρναει και μου λει..." Ειδες μαμα?,για ολα υπαρχει λυση!Βλεπεις, φευγουνε!! Τωρα μπορεις να τα βλεπεις? "...εγω ,εχω μεινει..του λεω ..ναι!! Παμε πολυ καλα και για πες μου βρε Φωτη , για ολα τα προβληματα υπαρχει λυση???..και γυρναει και μου λεει...Μαμααα ,οταν δεν υπαρχει λυση ,σκεφτομαστε!!!!...

Παναγια μου ,τα μουτρα μου πεσανε κατω!για να μην σου πω πως εμεινα!!! :)))..,Ολο σκεφτεται αυτο το παιδι !!!
Kαλο βραδυ σου ευχομαι!...Χορευτικο να ναι σαν τον μηνα τον Χορευτη που διανυουμε !!!

Όλγα είπε...

Καλά, είναι απίστευτος!! Νά'ναι πάντα γερός, Μαρία μου, κι έτσι αισιόδοξος!!! Άντε, ευτυχώς, να φύγουν, να εξαφανιστούν !!! χμμ.. ίσως να εξελιχθεί και σε "χορευτικό" το βράδυ (μεταξύ μας βαριέμαιαιαιαι να πάω και δεν αναλύω τώρα τους λόγους).. αν κι έχω κάτι νεύρα με το ψυγείο (και διάφορα άλλα) συν άγχος (για αρκετά, ως συνήθως).. μακάρι νά'χα το χάρισμα του γιόκα σου!!!! Καλό Σαββατόβραδο!

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)..και να παω να την χασω την αισιοδοξια μου ,εχω τον μικρο μου και μου την ξαναφερνει Oλαγα μου!

..Κι εγω σημερα εχω εξοδο. Μια καλη μου φιλη ειχε χθες γενεθλια και θα μας βγαλει για ενα κρασακι σημερα στο κουτουκι του φιλου μας.Να πας !!! και να ριξεις ενα δυνατο χορο!!!!..Εξω ντερτια και καημου σημερα!!!!...που δεν μας λειπουν! :)))...Αλλα , εμεις οι ηλιθιοι αισιοδοξοι ,ελπιζουμε και εχουμε μοτο μας ...Οποιος πονα και δεν το φανερωνει κανει τον πονο Αρχοντα.Βαλε κρασι στου πονου το ποτηρι και η μοναξια ας κανει χαρακιρι!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YHfqSkgMMPA
Ναπας ..να πας! να πας!...:))Καλη μας διασκεδαση!

Όλγα είπε...

Μωρέ δε γουστάρω το σκηνικό... τι να σου λέω τώρα.. δεν είναι με φίλους που θά'θελα π.χ... σαν υποχρέωση είναι.. Θα προτιμούσα να βγω για ένα τσιπουράκι. Τέλος πάντων.. Εσύ, καλά να περάσεις!!!
Υ.Γ. Ευχραιτσώ για τραγουδάκι!
Υ.Γ.2. Δεν είμαστε ηλίθιοι αισιόδοξοι, αντιστεκόμαστε με πείσμα για να είμαστε αισιόδοξοι!!
Υ.Γ.3. Ο μικρός είναι, ειλικρινά καταπληκτικός! Καλά κάνειε και την ξαναβρίσκεις την αισιοδοξία. Ένα υπέροχο, πανέξυπνο, καλόκαρδο παιδάκι που ξεχειλίζει από αγάπη, ομορφιά κι αισιοδοξία! Και ζωγραφίζει άπαιχτα! Ε, τί να πω;! Νά'ναι καλά, και πάλι, νά'ναι καλά!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα!!! ...ελπιζω να περασες ομορφα!...και μεις καλα περασαμε!Δεν σου λεω οτι ηταν απ τις αξεχαστες βραδιες , αλλα, καλα περασαμε!
Αχ!! ο μικρος μου αυτη την ωρα θα πρηζει τον πατερα του!!!! ( αλλο που δεν θελει κι αυτος βεβαια ! )

Ξερεις τι γλυκο παιδι ειναι :)..Με την ολη του τη σταση ( η αληθεια οτι δεν το βαλαμε στη μεση , ειδος προς διεκδικηση ,ουτε βιωσε ασχημες στιγμες ) με βοηθησε να παψω να ειμαι θυμωμενη με τον πατερα του ...εεε δε τα εχει καταφερει τελειως :)),αλλα , τουλαχιστον ,υπαρχει συννενοηση και καλη μαλιστα ! Βασικα με βοηθησε στο να μπορω να μιλαω με τον πατερα του φιλικα ,οσο γινεται,και μην νιωθω αυτην απεχθεια !την ελεγχω!

Ανώνυμος είπε...

Τα διάβασα όλα ΜαΡιΑ μου !!!
και τα σχόλια και όλα...
Καλά ξανθιά είμαι δεν μπορούσες να με ειδοποιήσεις ότι ξεκίνησες να γράφεις εδώ?
Οπως καταλαβαίνεις είμαι λίγο νευριασμένη μαζί σου αλλά θα μου περάσει...
Η μάνα μου έκανε χμμ νομίζω 7 χρόνια να εμπιστευτεί ξανά άντρα. Και ένας φίλος μου έχουν περάσει 5 και ακόμη δεν το έχει ξεπεράσει για να κάνει σχέση Συνεχίζει απλά να θέλει να γαμήσει τη μισή κοινωνία, και να μένει μόνος του με τα προβλήματα του Ονειρα δεν κάνει ακόμη "δεν ξαναερωτεύομαι" μου λέει "πάει μας τελειωσε! Ποτέ δεν λεω όχι σε αυτή την ΠΟΥΤΑΝΑ τη ζωή αλλά δεν..."
Αυτα και καλό Σαββατοκύριακο!
Ο μικρός όντως καταπληκτικός! Προσεχε μην κρεμαστεις όμως επάνω του Μπορεί να μην το αντέξει όπως δεν άντεχα κάποιες στιγμές και εγώ τη μανούλα μου!
Περαστικά εύχομαι και χωρίς άγχος γιατί τα επιδερμικά είναι συνήθως άγχος
Αυτή είναι η ψυχρή μου άποψη Φιλια :)

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει καλέ ΄συ καρακαηδόνα; θα γράψεις τίποτις να σε διαβάσουμε;

Donna Καρακαηδονα είπε...

Αποφασισα να το διαβασω...δεν το εκανα αποφαση! ...σου ειχα στειλει οπως σου ειπα μεηλ..ε τι να σου λεγα μετα?..Μανια γιατι δεν ηρθες στο μπλογκ μου???... ειναι αστειο!!! ..Aπ την αλλη, με στεναχωρησε λιγο....μετα δεν ηθελα να το σκεφτομαι..και μετα το αφησα εκει.Eγω ομως κυρια Μανια δεν θυμωσα !!!:)))))
.
Ας ερθουμε στο θεμα μας! ..Δεν τον αδικο το φιλο σου , τον καταλαβαινω , δεν εχει και αδικο εδω που τα λεμε.Οχι στη ζωη δεν λεμε,αλλα κι αυτη ρε πουστη μου ,δεν μας χαριζει κατι ευκολα!!!!
Κουραστικα ,πως το λενε! Και γιατι πρπει να προσπαθησω εγω για να με ερωτευτει καποιος? ...αφου δεν το κανει απο μονος του , δεν τον θελω . Εγω θελω να μου το πουνε , οχι να το βγαλω με τσιγκελι !!..
Προτιμω λοιπον ,να παω με καποιον για ενα βραδυ και μετα δε σε ειδα δε σε ξερω!Ουτε αισθηματα , ουτε σχεσεις ....Καλα, ξερεις τωρα εσυ...δεν το κανω συνεχεια ...και να το κανω , ολο και κατι θα ξεχασω! :))))))
Ειναι τοσο δυσκολες οι σχεσεις ...και ειμαι τοσο , μα τοσο δυσκολος ανθρωπος!!!..αυτο εχω καταλαβει.Παντα παιρνω αργα χαμπαρι , οταν την εχω σπασει στον αλλον ,κατι τετοιο .Το καταλαβα προσφατα αυτο , φανηκα τοσο αδιαφορη , ενω στην πραγματικοτητα δεν ηξερα πως να χειριστω ...Καλο απογευμα! :)...και να μην μου θυμωνεις!!!...στη Γιωτα , δεν ετσειλα , πιστευα οτι θα εβλεπε την δ/νση μου που ειχα μπει στο μπλογκ , απ την αλλη τη βλεπω κι αυτην με πεσμενη τη διαθεση τον τελευταιο ,( οπως ολοι) εεε και τι να της πω?...ελα να διαβασεις ,κινεζικα????.. ;))

Ο μικρουλης μου ευτυχως ειναι καλα τωρα!!!δεν εχει φυγει εντελω , αλλα ειναι καλα!!!....Ο γιατρο μου ειπε οτι το εχει το παιδι ,ειναι και η επιδερμιδα ξηρη .Με ρωτησε για κληρονομικοτητες , βασικα και γω εχω ενα θεμα με το δερμα μου , αλλα εχω λιπαρη επιδερμιδα και αυτο με σωζει κατα καποιον τροπο..Μπααα καθολου φορτικη δεν γινομαι στον Φωτη , ειναι πολυ ελευθερο παιδι , καμια καταπιεση !

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)))..Λυγερη !!!..Τι να γραψω μωρε? τα χαλια μου???...Εχω και το διαβασμα. Να! τωρα εχω ορεξη να γραψω ..αλλα , με περιμενει η οικοδομικη στο κρεββατι!!!!...Να σου τις διαστασεις των τουβλων ?...Εξαοπα θες ή μπλοκια?...Τα χω βρει σκουρα , δεν μπορω να συγκεντρωθω ,να διαβασω σερι δυο ωρες. Μονο στα μαθηματικα τα παω αρκετα καλα!...Καληνυχτα συμπεθερα!!!!

Όλγα είπε...

Καλημέρες! :))))))

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα ,ολη μερα Πηλιο !!!!! ....Λοιπον , σημερα θα κανω κατι διαφορετικο...θα καθαρισω!!!!....εχει και καλο καιρο , αμε! μεχρι και το μπαλκονι θα καθαρισω ...και τις γλαστρες!!!
Καλο σαββατοκυριακο να περασουμε, εστω και μεσα . No money...no tsarkes!!!!!....Αντε κανα κυριακατικο ταβερνακι!!!!..Ατιμο νοικι, με φαγες!!!! :))))))))

Όλγα είπε...

Εγώ πάλι την πέρασα σκάβοντας! Μια χαρά ξεπατώθηκα!! Εύχομαι το επόμενο καλύτερο!! Καλό βραδάκι!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)...ξερεις τι μαγειρευω?..κολοκυθοσουπα!...θα φιλοξενισω τις αδερφες μου σημερα και τους φτιαχνω κολοκυθοσουπα!!!...πρωτη φορα φτιαχνω!...λεω να την κανω και τηγανιτη!...Καλη ξεκουραση Ολγα μου !...κουραστηκες,αλλα! εκανες μια γυμναστικη, πρωτης ταξεως!!!!!..αυτο να σκεφτεσαι!...θα κανεις και το μπανακι σου θα πιεις κι ενα κοκκινο κρασακι καιιιιι ...ωραιαααα..Καλο βραδυ Πηλιο!!!

Όλγα είπε...

Εντάξει! Είπαμε! Πάνε τόσες μέρες! Γράψε κάτι, έστω εντελώς αλαμπουρνέζικο, γιατί έτσι δε σε νιώθω καλά!!!!! Τηγανιτή κολοκυθόσουπα;! Ενδιαφέρον!!! Την φτιάχνεις και πίτσα μήπως;;; Άντεεεεεεεεεεεεε λέγωωωωω! Και δεν έχω που να σχολιάσω!!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Ολγαααααα...μου ρχεται να βαλω τα κλαματα!!!...καλ ηδη κλαιω....αυριο εχω διαγωνισμα στην εκθεση!!! κι αυτη εχει θεωρια !!!!..Δεν θα τα καταφερω Ολγα..και στο σχεδιο θα τα παω σκατα και στην οικοδομικη και στα μαθηματικα...θα δεις οτι θα τα παω χαλια...Ουφ!...Καληνυχτα Πηλιο !!!...απογοητευμενη η Κρητη σημερα....τι σκατα τα θελα ..Ουφφφ...κατα τ αλλα καλα !. :))..Οσο πλησιαζει ο καιρος ,ο τρομος μεγαλωνει...Απορω πως θα παω να δωσω, απορω με μενα απορω !...ΑΑΑαπορω με μεεενα ..Απορω!!!..Φιλια φανατικη μου αναγνωστρια!...σ ευχαριστω!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

..:)...Ενταξει...διαβαζα μεχρι τις 2:30..ξυμνησα στις 6¨00...στο διαστημα ονειρευομουνα οτι βρισκομουνα σ ενα καραβι , πηγαινα ταξιδι , ολο το βραδυ ταξιδευα!!!..:)))...Eνταξει ολα καλα,δεν τοσο κοπο , τροπο θελει ...systhma! Νομιζω οτι στο σημερινο διαγωνισμα θα τα παω πολυ καλυτερα απ το προηγουμενο....Για ολα υπαρχει ενα συσtημα! :))
..Kαλημερα Πηλιο !!!
ξεκιναμε το Σαββατο με αυτο...

http://www.youtube.com/watch?v=nuCa9YP8aOA

Όλγα είπε...

ουφ..ουφ.. τί έγινε τελικά;; Δε σε πρόλαβα κιόλας (αχ.. θέλουν να μας κλείσουν το ιστορικό σχολείο μας και τρέχουμε.. άσ'τα..).. Να μη σε ακούω τόσο απογοητευμένηηη λέγωωωω! Θα τα καταφέρεις!!! (καλά, από θέμα άγχους, χειρότερη από μένα δε μπορεί να είσαι!..) Πώς πήγε;;;;;;;; Καλημέρα!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα Πηλιο !!!!..Καλη δυναμη !!!..Να τρεξετε οσο μπορειτε...κριμα ειναι ...
Ολγα μου, ειμαι αρκετα ικανοποιημενη με τον εαυτο μου ( Δεν μπορω να πιστεψω τι εγραψα...οτι ειμαι ικανοποιημενη με τον εαυτο μου???..ουαου!! :))) )...Μας εβαλε ενα καταπληκτικο , αρθρο της Ε. Ακριτα...δεν ξερω αν τα πηγα καλα..ξερω οτι κακαριζα οση ωρα το διαβαζα, ...τουλαχιστον , το διασκεδασα!!!.. θελω να περασω , αλλα κι αν δεν...παλι δε με νοιαζει ...σημασια εχει το ταξιδι , οχι ο προορισμος.ε? (ετσι εκλεισα και την εκθεση μου. ) ...και πραγματικα το πιστευω! :)
Kαλη εβδομαδα Πηλιο !!!! Κρατα γερα!!!!

Όλγα είπε...

Σημασία έχει η κάθε εμπειρία που αποκομίζεις, αλλά εγώ πιστεύω πως θα πας μια χαρά!!!! Καλό ξημέρωμα... (στο θέμα σχολείου, κάτι γίνεται.. άντε να δούμε.. πάντως έχουν τρελαθεί.. θέλουν να τη διαλύσουν την επαρχία, να την εξαφανίσουν...έλεος..)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Δεν ξερω βρε Ολγα...πολλες αλλαγες , με τρομαζουν..βλεπεις μια καλη και και δεκα κακες..Γινονται τρομερα λαθη, γιατι?,δεν τα βλεπουν ??? γιατι υποβαθμιζουν τη παιδεια,γιατι?...
Μετα βλεπω και την " αλλη μερια"..τους εχω σιχαθει και αυτους επισης!!! ... μας παροτρυνουν να "ξυπνησουμε" καταλαβες? μας βριζουν κι απο πανω! ολοι βολεμενοι κι απ τους καναπεδες παρακινουν να "ξυπνησουμε"να ξεχυθουμε στους δρομους ...εμεις που μας βγαινει ο κωλος καθε μερα! και δεν μας εχει χαριστει τιποτα..αει σιχτιρ...
Και δε λεω , αν ηξερα οτι θα γινοταν μια ειρηνικη διαμαρτυρια..μια αληθινη διαμαρτυρια ..ναι!!! με χιλια!!!..αλλα αφου ξερω πια..ξυπνησα!..οτι ολα ειναι κατευθυνομενα..οχι δεν παω πουθενα , εχω παιδι που περιμενει απο μενα..κοιταω να ζω ,οοοσο πιο ποιοτικα γινεται..Ο καθενας ας κανει την επανασταση με τον εαυτο του ,ας τον ξεπερασει αν μπορει,να μαθει να κρινει σωστα οταν πρεπει και να ειναι δικαιος !,πανω απ ολα , αυτοι οι δηθεν πια ,ξερολες ολοι,αποψη για οοολα!!! ας κανει την αυτοκριτικη του και μετα να ερθει μου πει να κατεβω στο δρομο..Δεν ξερω ,τα χω παρει λιγο σημερα..Καλημερα Ολγα μου!!!

Όλγα είπε...

Γιατί υποβαθμίζουν την Παιδεία; Επειδή αυτός είναι ο στόχος τους.. πολύ απλά.. Δε μπορώ και να διαφωνήσω μαζί μου.. Αυτό το σκηνικό του κατευθυνόμενου με διαλύει, με χαλάει αφάνταστα... Τά'χουν καταφέρει έτσι ώστε νά'χουμε χάσει την πίστη μας σε οτιδήποτε, αφού ό,τι κι αν κάνει κανείς καταλήγει να παίζει το παιχνίδι τους. Τέλος πάντων.. συμφωνώ με την προσωπική επανάσταση κι από κει και πέρα όπως επιπλέον μπορεί να πολεμήσει κανείς.. Γιατί κι αυτό.. πώς να σου πω.. να τρέχαμε για το σχολείο.. συλλογή στοιχείων, υπογραφές, διάφορα.. άκουσα και το εξής "Τί τρέχετε; Τιποτα δε θα καταφέρετε αν τό'χουν αποφασίσει. Ίσα που παίζετε το παιχνίδι τους." ε, κι αυτό με διαόλισε! Και τί θα γίνει δηλαδή; Επειδή έχουν έτσι τα πράγματα θα τα δεχόμαστε όλα; Κι αυτή η μόνιμη εξυπνακίστικη κριτική... ή "Αργήσατε! Τώρα το θυμηθήκατε;" Κι εσείς τι κάνατε δηλαδή; χα, εγώ τά'χω μονίμως παρμένα πλέον! Καλησπέρες!!!

Αλλοπαρμενο είπε...

Εχεις δικιο , πολυ απλα..Θελουςν ανθρωπους χωρις ικανοτητα κρισης .Νομιζω Ολγα μου οτι και οι προηγουμενοι το εχουν καταφερει χροοοονια αυτο!Διοτι αν ειχαμε ικανοτητα κρισης , δεν θα φταναμε σε αυτο το σημειο!...τελος παντων , Ειχα θυμωσει λιγακι το πρωι... Το συζητησα με τον καπιταλα μου ( ο κακομοιρης ,παρατσουκλι που του χω δωσει!!! ) Φαντασου εναν ανθρωπο στα 65 του , εχει περασει απο την αριστερα ,ειχε πιστεψει τον Αντρεα σαν φοιτητης , εχει βγει στους δρομους με τον Θεοδωρακη , μετα ,ψηφιζε για χροοονια Ν.Δ....το καλοκαιρι ηθελε να παει να γραφτει στο ΠΑΜΕ..:))..
Tωρα μονο τον Θεοδωρακη πιστευει ( μη φανταστεις Σπιθα και κ.τ.λ. ..οοοχι ! απλα, πιστευει στον Μικη )

Το πρωι , ενω αλλες φορες του ελεγα να παμε στην πορεια κι αυτος μου ελεγε ,εχουμε δουλεια!!!..Σημερα που δεν ηθελα να παω...μου ειπε οτι ειμαι λαθος , δεν το περιμενε απο μενα ,οτι εχω γινει συντηρητικη κ.τ.λ... οτι θελει αγωνα !..Δεν ξερω , ισως ο φοβος με χει κυριεψει παλι...
Ειναι που εχω σιχαθει τους εργατοπατερες !!

Καλα κανετε Ολγα μου . Τετοιες κινησεις πολιτων μονο καλο κανουν στον τοπο τους!!! Μπραβο που εισαι ενεργος πολιτης και ,επιμενεις !!!!
καλο βραδυ Πηλιο !!! :)

( πρεπει να αλλαξουμε διαθεση , τσικνοπεμπτη αυριο !..αποκριες ! )

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);