Κυριακή 22 Μαΐου 2011

λλλιμ "....ολοκληρωμα?...στατιστικη???...θες ταυτοτητα?..κανα χορνερ?....δεν μου ερχεται αλλος τιτλος!!!


Δεν μπορωωω..δεν την παλευω!..εξι συνεχομενες ωρες διαβαζω μαθηματικα . Και να φανταστεις  ότι τ’ αγαπω ! .φαντασου να μην μου αρεσανε. Αυτη τη στιγμη εχω ένα κεφαλι , μου φαινεται ότι δεν μπορω να το συγκρατησω!...Πως ζωγραφιζουμε το ολοκληρωμα? ( κατ σαν αγκυλη , δεν είναι αγκυλη , τα παιδια το λενε σκουληκακι ) ....εεε ετσι ειμαι κι εγω!...:))))))….Εαν , δεν γραψω καλα την Τριτη στα μαθηματικα , δεν θα το συγχωρεσω στον εαυτο μου , γιατι το εχω , να πω ότι δεν το εχω! Ασχετα αν σημερα τα βρηκα λιγο σκουρα με σημερινες ασκησεις …ζορικες ρε πουστη μου! Εχω μεγαααλη περιεργεια να δω αν τις ελυσα σωστα και πως λυνεται η τελευταια!...
Τις παραμονες  ,πηγα και ανανεωσα την ριζα μου ,τα ισιωσα , εκανα αποτριχωση , το βραδυ εκανα μπανιο με αιθερια ελαιια…τι? απροετοιμαστη να παω στις εξετασεις ?....Με τοση σκεψη , να δεις που θα βγει η ριζα γρηγορα! Μεχρι να τελειωσει η εβδομαδα…Μα τι τα θελα  ??. ;))…
Ντουζακι και γρηγορα στο μαθημα!..αργησα!!!...σε εικοσι λεπτα πρεπει να ειμαι στην εθνικη!!!
( η εκθεση καλα πηγε  ,μπορουσα καλυτερα , δεν με εφτασε ο χρονος να αναπτυξω όπως ηθελα τους τροπους …κριμα!..δεν εκανα καλη διαχειριση του χρονου. Το πρωτο εικολεπτο ειχα τασης φυγης , ηθελα να φυγω.. …ελεγα , Μαρια φυγε , δεν μπορεις τελικα αστο , μεχρι να καταφερω να συγκεντρωθω να διαβασω το κειμενο..…Η περιληψη με γκαστρωσε μεχρι να την βγαλω…τελος παντων , θα δειξει!...Εγω παντως στο στοχαστικο το γυρισα…με το περιβολι του παππου ξεκινησα ! ;))) Καλα , όχι ότι θα ξεραθει στα γελια ο βαθμολογητης…κριμα! Κριμα! Που δεν προλαβα να αναπτυξω τους τροπους , τους εγραψα λιγακι επιγραμματικα , δεν προλαβαινα…δεν πειραζει…όλα καλα !!!! ) 

20 σχόλια:

Όλγα είπε...

Καλή επιτυχίααααααααααααααααααααα!!!!!! (Αχχχχ θέλω να διαβάσω την έκθεση με το περιβόλι!!!)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα καλη μου Ολγα!Ευχαριστω!...δεν ειμαι και πολυ καλα Ολγα ...δεν εχει να κανει με τις εξετασεις , μια χαρα τα πηγα χθες...
Δυστυχως χθες εφυγε μια πολυ καλη μου φιλη μου...

Ανώνυμος είπε...

Καλή δύναμη! :)

Όλγα είπε...

αχ Μαράκι τί να σου πω... δεν ξέρω.. λυπάμαι πολύ.. Καλό της ταξίδι.. καλή δύναμη Μαράκι...

Donna Καρακαηδονα είπε...

Σας ευχαριστω πολυ κοριτσια ! :)

Όλγα είπε...

Καλημέρα Μαράκι... :)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλησπερα Ολγα !..τελειωσα ,Ολγα!..περιμενω τωρα τα αποτελεσματα, καλα τα πηγα , ισως και να μπω !...


(Δεν μπορεις να φανταστεις τι εβδομαδα περασα..σε αλλο κοσμο βρισκομουνα...εγιναν ολα τοσο ξαφνικα , πηγα να τη δω , να της πως εγραψα στα μαθηματικα ...και μεσα σε δυο ωρες εφυγε...)

Δήμος είπε...

Kαλό της ταξίδι, Μαρία... Να είσαι γερή, να τη θυμάσαι...
Την Καλησπέρα μου! :)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Βρε Δημο! δεν το περιμενα να σε δω εδω....τι να πω..σ ευχαριστω ! :)....ετσι μου 'ρχεται να ξαναγυρισω στο παθ , τι να πω!...Καλο ξημερωμα Διδυμοτειχο ! :)

Όλγα είπε...

Αχ βρε Μαράκι... φαντάζομαι... όσο μπορώ να φανταστώ από άλλες αντίστοιχες καταστάσεις..

Καλά αποτελέσματα!!! Φιλιά! :))

Donna Καρακαηδονα είπε...

:)..Φιλια Ολγα μου !!!...εν αναμονη των αποτελεσματων !!!

Όλγα είπε...

Καλημέρες! Καλό μήνα (έστω, με δυο μέρες καθυστέρηση)! Καλή δύναμη! (και πάλι)καλά αποτελέσματα! :)))

Όλγα είπε...

α! και καλό καλοκαίρι! :)

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλο μηνα να εχουμε Ολγα μου!!!..και καλο καλοκαιρι!!!..Καλα ειμαστε ! :)..Προχωραμε , διχως να ξεχναμε !!!..Καλο απογευμα Πηλιο !!!!

Όλγα είπε...

καλησπέρες.. :)) Πώς πας;

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα Ολγα μου!..καλα ειμαι ! :)..Εσυ? εισαι καλα?...ουτε γραφεις και συ , τιποτα!...

Όλγα είπε...

χρόνος μηδέν.. διάθεση κάπως... τέλος πάντων.. ξανακαλημέρες!

Donna Καρακαηδονα είπε...

χμ..:)..μια απο τα ιδια Ολγα μου!..μια απο τα ιδια...μ ολα αυτα που ζουμε...

Επειτα ,ειναι και το αλλο.. μου φυγε ,δεν εχω ορεξη να γραφω..κι εδω ψιλοαπομονωση..και κει σκατα,απογοητευση ,πολυ ομως , δεν το αντεχω ολο αυτο που γινεται εκει και για ποιο λογο? καιειναι τοσο μα τοσο ψευτικο ολο αυτο το δηθεν ενδιαφερον και η γλυκεια καλημερα, μαλακιες, αν και τωρα πια μπαινω τοσο μα τοσο λιγο, κι αν μπω σφαιρα φευγω, ακομα ομως κι αυτο το δεκαλεπτο που μαπινω με χαλαει αφανταστα τοσο που και κατι ενδιαφερον να εχει ,που υπαρχει σ αυτον το χωρο , δεν εχω την ορεξη να το διαβασω....
Η αληθεια ειναι ,οτι τα βραδια που καθομαι στο μπαλκονι ενα σωρο σκεψεις παιρνανε απο το μυαλο μου , και λιγο το θελω να να τις αποτυπωσω..αλλα μετα λεω, γιατι?...και μενω να τις λεω στο φεγγαρι! :))))....να σου πω μια?...Ολγα , θα τον διωξω τον γκομενο τον καβαζοντω! :))))))))))))))))...Kαλο μεσημερι Πηλιο !!!!! ..αχ! λεμε ( σκεφτομαστε ) και καμια μαλακια να περασει η ωρα!!!!

Όλγα είπε...

Σε καταλαβαίνω Μαράκι... Βέβαια, μέσα στο τόσο ψεύτικο προκύπτει ενίοτε και κάτι αληθινό.. είναι, όμως, θλιβερό όλο αυτό το σκηνικό... Πάντως, χαίρομαι να τα λέμε.. και χαίρομαι να διαβάζω τις αποτυπωμένες σκέψεις σου! Ακριβώς γιατί δεν είναι ψεύτικες και δήθεν! Καλημέρα στα πάτρια! :)))

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα Ολγα μου!..Ναι,υπαρχει το αληθινο ...κοιτα ,ακομα κι αυτα που εγω θεωρω αστεια, που με εκνευριζουν τοσο πολυ ωστε δεν καταφερα να συνυπαρξω μαζι τους ...ειναι αληθινα! Δεν μπορω ομως να επιβραβευω τη βλακεια και να κανω τον αλλον να νομιζει οτι ειναι και κατι! λαθος! πρεπει να τον βοηθησεις ,να καταλαβει οτι δεν ειναι το μπλογκ η ζωη του , η ζωη ειναι εξω.Οπως επισης δεν ειμαι υποχρεωμενη να το παιζεις θυμα μονιμως , που , οκ, δεχομαι εχεις προβλημα , εκμεταλευεσαι την ευαισθησια μου και φροντιζεις συνεχως μου το υπενθυμιζεις,δεν μπορω τους ανθρωπους που δεν τολμουν ,δεν προσπαθουν , δεν εχουν ενδιαφεροντα, ο,τιδηποτε ειναι αυτα!ψαξε ! βρες!..βαψε τα νυχια σου!! κανε μια μασκα στο προσωπο βρε αδερφε! χιλια δυο μπορεις να κανεις οταν εχει ελευθερο χρονο και ..διχως εννοιες!κατι που εχω δεν το εχω !..οχι να κατσω να αντιγραφω μονο ποιηματακια ..κι αμα δεν τα διαβασεις να σου κανω παραπονα!θα σας :))..ελεος!το ειδα κι αυτο προκαιρου! .. ..Τελος παντων , ξερω οτι καταλαβαινεις τι θελω να πω , δεν δινω συνεχεια... βαριεμαι να δωσω! :))..Αλλα να σου πω και κατι? δεν μ αρεσει η απομονωση , , εδω θα ερχομαι οταν δεν νιωθω δυνατη, θα ξαναγυρισω πισω , αλλα τελειως διαφορετικη!..οχι μην φανταστεις δεν ασχοληθω μαζι τους , ειχα μια σκασιλα , οτι θελει ας κανει ο καθενας, αλλα ο χωρος μου, ειναι εκει..Καλη εβδομαδα Ολγα μου!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);