Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ω ! Θεε μου! εγω ειμαι ..μ ακους ?


Ω ! Θεε μου! εγω ειμαι ..μ ακους ?..
Το ξερω , εχουμε χαθει λιγακι τα τελευταια χρονια .Φταις κι εσυ! φταις ! δεν φταις? ε ,καλα ,ότι πεις!Καλα ισως εχεις δικιο...μην γκρινιαζεις…
Ω ! Θεε μου ! Βοηθα με .Δεν ξερω πως, αλλα βρε έναν τροπο . Θεος εισαι , στειλε μου  την επιφοιτηση , φανερωσε μου θεματα , παρε μου τον υπνο και δωσμου την αγρυπνια , να μην ερχεται το βραδυ να με ξελογιαζει , μια που γκομενο σταθερο να με ξελογιασει και βασικα! , να τον ξελογιασω  δεν μου στελνεις ! Τι νομιζεις , ότι δεν θα το εθιγα και αυτό ? ξεχνιεται? Δεν φτανει ρε πουστη μου ( συγχωρα με θεε μου)  που δεν υπαρχει σταθερος αλλα και ο ασταθης ( χμ  ουτε παλι ασταθης λεγεται ,χμ ,δεν  εχει χαρακτηρισμο , ουτε καβατζα την λες , αδιευκρινιστο τελος παντων ) να σου την κανει ? Α,πα,πα,πα! , παει δεν υπαρχει τιποτα .Λοιπον , να μου το θυμασαι  θεε μου και το κλεινω εδώ το θεμα , μια μερα θα με κανουν εκει που τους θελω πολυ  να τους μισησω , θα δεις , λαου ,λαου  εκει το πανε . Τελος παντων , εχεις δικιο , δεν είναι της παρουσης .Να πανε να γαμηθουνε ... μονοι τους ! Συγνωμη θεε .)

Που λες , μεγαλη κοπελα ειμαι  .Τριανταεφτα ακλειστα , δεν μου φαινεται, μικροδειχνω , καλα εγω το λεω , τι ? μου φαινεται?,θα κλαψω,προσεξε… 
Καταλαβαινεις , μου είναι δυσκολο να συγκεντρωθω μονο σε αυτό .
 Οταν , πανω στο τραπεζι μου  εκτος τα  μαθηματικα ,την οικοδομικη ,τις σημειωσεις της εκθεσης  και τα τριγωνα , στη φρουτιερα εχω και τις εισπνοες του παιδιου και το σιροπακι του….Οι σκατοαλλεργιες παλι , ξερεις…
Όταν ο καπιταλας δεν είναι καλα ….Παρολα αυτά εχει δειξει απεραντη υπομονη . Ο μισθος όμως εχει μειωθει,δεν μπορει ο καημενος .
 Το δανειο μου εληξε …Λεω να πουλησω τι ελιες στο βουνο , αυτές που δεν μπορω να καλλιεργησω  , τι λες?...αφου εχω τις άλλες καλε ! ουυυ μας φτανουν και με το παραπανω .. και ξερεςι ότι τις συγκεκριμενες ς ο παλιοβοσκος από διπλα δεν μ αφηνει να τις καλλιεργησω και να θελα ,μου εκλεισε το δρομο . Ουτε να τις μαζεψω δεν καταφερα φετος. Να του τις δωσω να παει στο διαλο και να  παω κι εγω να αποπληρωσω το δανειο?..τι λες?...Το λεει και το τραγουδι αλλωστε ! Αν εχεις αμπελια , ελιες , χωραφια , πουλα ταααα μικρουλα μου και καντα δραχμες...χμ , ναι.

Τα προσωπικα πανε από το κακο στο χειροτερα , ολο και τα περιπλεκω .Τα εχω κανει κωλο  αισθανομαι πολλα και..τιποτα! βγαζεις ακρη? ουτε εγω. Μπα όχι μωρε , ξερω τι μου γινεται...
Ποσο πολύ τα μπερδεψα θεε μου . Μπερδεψα την …καλα! καλα!...
Δεν υπαρχει ερωτας θεε μου ,και δεν σου λεω για μεγαλο , μαλλον, υπαρχει μονο ο μεγαλος ερωτςα που δυσκολα ομως τον βρισκεις . Αθωο φλερτ δεν υπαρχει , πιστο φλερτακι δεν υπαρχει,  τσου. Εκει που σε ερωτευεται και σε φλερταρει  ,ντε και καλα ο κάθε μαλακας , μπρος στα ματια σου ,παιζει κι αλλου .Υπαρχει βεβαια και η περιπτωση να μην στο πει ποτε , παιζει κι αυτο. Το ευτυχημα  ή , δυστυχημα ! τελικα , είναι  που το δεχεσαι και απλα προσπερνας , λιγο πικραμενη ( πολύ ),  λες κι ένα αντε γαμησου ,ψωμοτυρι το χουμε αλλωστε ( και δεν το εννοουμε οι ηλιθιες) και προχωρας  ( αυτό το κανεις  θες δεν θες ,πρωτα απ ολα σεβομαστε τον εαυτο μας , αι σιχτιρ δηλαδη !) . Που όμως πας? Ε? σε ρωταω θεε μου! που? Που , κάθε φορα χανεις κι ένα κομματι από την πιτα του ερωτα , βλεπεις οτι χαλασε , σαπισε ..πετας , πετας πετας ..δεν εχουν μεινει πολλα . Γι αυτό σου λεω , δεν υπαρχει τιποτα , ουτε τα μικρα αθωα φλερτακια.

Αχ Θεε μου , φοβαμαι . Ξερεις ντρεπομαι  και τον κοσμο. Θα πουνε ότι δεν τα καταφερα ,παλι ….

Η δε Σερενετα , στη κοσμαρα της . Που να καταλαβει η Σερενατα τις αναγκες μου , αραγε , εχει σκεφτει πως νιωθουν τα κοριτσια της το βραδυ όταν πανε να ξαπλωσουν ?…
Ασε που δεν με δικαιολογει πουθενα . Για τη σερενατα , θα επρεπε να ημουν κλεισμενη στο σπιτι  από τη μια , να διαβαζα  ,να  ημουνα καλα ,να καθαριζα , να μην ειχα συναναστροφες περα των οικογενειακων , να διατηρουμαι σε καλη κατασταση εμφανισιακα  χωρις όμως να ξοδευω χρηματα . Όταν ακουσε  χθες ότι δεν θα παω στο γαμο ,γαμω τους γαμους δηλαδη !...Ε , όχι βρε Μαρια! Πρεπει να φανεις!..Ρε Σερενατα , την επομενη δινω την ρημαδα την οικοδομικη , είναι δυνατον!..και στραβωμουτσουνιασε… Σωσων Κυριε το λαο σου! Αν δεν υπηρχε ο γαμος και της ελεγα . Εχω μια γιορτη την προηγουμενη και πρεπει να φανω , θα μου ελεγε . Καλα , εισαι σοβαρη? Αυτά κανεις μια ζωη γι αυτό και δεν εχεις  καταφερει τιποτα…και η ατακα …και ουτε θα καταφερεις!
Αχ θεε μου ,παλι με την σερενατα μου τα εβαλα  !!!.δεν τα σβηνω , αστα ! ,ξερεις ποσο πολύ την αγαπω !...μου πληρωσε και τη δεη σημερα.Να της δωσω και το τηλεφωνο , τι λες? Αυτη εχει! Είναι συνταξιουχα , αρα , προνομιουχα!!!

..Λοιπον , σ αφηνω τωρα , ηδη καθυστερησα πολύ …και όπως ειπαμε…στελε μου την επιφοιτηση εξ ουρανου , βαλε το χερι σου στο χερι μου την ωρα που θα γραφω , δεν θα πω σε κανεναν τιποτα !
Κι εγω ,ξερεις ,όπως εκανα παιδι και γαιδουρα ολοκληρη ....

 Θα…

Χμ , ξερεις κατι?..Οχι! δεν σου ταζω τιποτα!..αρκετα . Ε ,μα! σου κανει , ουκ ολιγα  ταματα!..ξεχνας ?

Ε λοιπον , σ’ αγαπω ,σ’ εκτιμω , αλλα δεν σου ταζω τιποτα . Ζητω την βοηθεια σου , χωρις ανταλαγμα και χωρις κανενα τασιμο….
Φιλια !..μη με ξεχασεις !..παρε και ένα τραγουδακι ! 



4 σχόλια:

Όλγα είπε...

ουφφφφφφφφφ... από πού να πρωταρχίσω; Μού'ρθαν τόσα όσο διάβαζα και τώρα μπλόκαρα! Ήταν κι αυθόρμητα και φοβάμαι μην παρεξηγηθώ κιόλας! Δε βαριέσαι, ας παρεξηγηθώ! Να πεις στη Σερενάτα να σου μάθει επιτέλους αυτά τα χόρτα (καθήκον της!χεχε!) και να μη σου λέει τί θα καταφέρεις και τί όχι (καθήκον δικό σου και δικό σου Παπαυαγγέλιο)!.. ουφ, τέλος πάντων, σίγουρα δεν το κάνει με κακό σκοπό, αλλά δεν υπάρχει χειρότερο να σε πρεσάρει έτσι.. Και, πού'σαι Μαράκι, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου αν δεν τα καταφέρεις! Και σταμάτα να νομίζεις ότι δεν τα καταφέρνεις γιατί γίνεται έμμονη ιδέα και δεν βλέπεις την πραγματικότητα! Κι η πραγματικότητα είναι ότι σε πολύ δύσκολες εποχές μεγαλώνεις μόνη σου ένα παιδί και μάλιστα ευτυχισμένο όσο το δυνατόν κι ισορροπημένο και, ταυτόχρονα δουλεύεις, ετοιμάζεσαι για εξετάσεις, μαζεύεις όσες ελιές προλαβαίνεις, μαθαίνεις και έχεις και μια κοινωνική ζωή (δεν είσαι κλεισμένη στο μπουντρούμι)! Λίγα είναι αυτά; Τί δεν καταφέρνεις δηλαδή; Δεν είμαστε και υπεράνθρωποι! Όλοι αποτυχαίνουμε σε πολλά! Εσύ έχεις πετύχει τόσα! Μην τρελαίνεσαι! Άλλοι περνούν τη ζωή τους μπροστά σε μια τηλεόραση, λύνοντας σταυρόλεξα και τρώγοντας γαριδάκια.. Εσύ απλώς έχεις πολλά ανοίγματα. Εγώ πιστεύω πως θα τα πας καλά με τις εξετάσεις.. αλλά κι αν όχι, δε φαντάζομαι να είναι το πιο σημαντικό κι ουσιαστικό θέμα στη ζωή σου! Καλά, όσο για το άγχος σε καταλαβαίνω απόλυτα (κι εγώ τρελή από άγχος είμαι με τις εξετάσεις! Τις μισώ λέμε!!).. αλλά τώρα που μπήκες στο χορό..

Αχ.. τί άλλο; Α, το χτηματάκι αν μπορέσεις κράτα το (αχρείαστο νά'ναι).. τώρα αν ζορίζει πολύ.. τί να πω εγώ;

Αχ για τους γκόμενους πάλι.. έχεις καταλήξει τί θες, τί δε θες, τί φοβάσαι, τί σ'αρέσει, τί... για να καταλάβει κι ο έρμος ο Θεούλης να έχει στο νου του τί να σου στείλει; Και μην αναλώνεις τον εαυτό σου αν δεν αξίζει, δεν είναι λύση αυτό! Α! Κι εγώ γενικότερα μπορεί να λέω μαλακίες τώρα, δεν το παίζω ξερόλας, για όνομα του Θεού! Απλά γράφεις κι απαντώ, κάτι να λέω κι εγώ.. μού'ρθαν και πολλά σε ζάλισα!
Α, ναι, κι αυτό με το φλερτάκι.. όντως πάει πια...
Αχ μωρέ, πάλι ταλαιπωρείται ο μικρός; Περαστικαααά!
Α, και ναι, σίγουρα μικροδείχνεις λέμεεε! (Κι εγώ, εννοείται!!! Είναι λόγω της τρέλας που κουβαλάμε!!!)
εμμ... τί άλλο; Τώρα μπερδεύτηκα εγώ! Αν δε μπορείς και δε θες να πας στο γάμο, μην πας!
Α, και βάλε μια προτεραιότητα.. να τελειώνεις με τις κωλοεξετάσεις και μετά ο γκόμενος, γιατί αλλιώς σε βλέπω τρελαμένη!!
Καλή επιτυχία σε όλα!!!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Μικρη μου Ολγα !!!! ;)))))....γελαω!!!!...σιγα μη σε παρεξηγησω!:)))))...Το να σου πρωτο απντησω!Οπως βγουνε!..Ο μικρος πηρε την θεραπεια του και ειναι μια χαρα , ξελογιαστηκαμε λιγακι με τον καιρο , μας εχει τρελανει κιολας ! και την πατησαμε παλι , ειμαστε και επιρρεπεις !!!

Μωρε , αυτη ττωρα αυτες τις μερες δεν τολμησε να μου πει την ατακα , περα απο κατι απεξω -απεξω . Απο την αρχη της φανηκε στη αρχη ...περιττο να πω? :) δεν μπορεσε μωρε να το καταλαβει , ισως να μην με ειχε ικανη , δεν ξερω..Τελος παντων μωρε, μεγαλη γυναικα ειναι Ολγα μου ,ταλαιπωρημενη, παλαιας σχολης ,θα μου πεις εγω τι φταιω?..φταιω ! φταιω! την ακουγα και οταν δεν επρεπε! ...τα χορτα και πολυ της ειναι!!!! ;))).κλασικη απαιτητικη κρητικια μανα τεσσαρων κορiτσιων ειναι, που δινει πολλη σημασια στο τι θα πει ο κοσμος , πολυ ομως!!!

Αχ! τι αλλα?..καλυτερα ειμαι :).με πιανουν και κατι κολικοι, αει σιχτιρ!...Ναι μωρε , δεν με νοιαζει ,οτι γινει. Η αληθεια ειναι οτι ,ουτε εγω τα παω καλα με τις εξετασεις ,προβλημα, αμα σου πω ουτε το προγραμμα δεν κοιταω...μολις αρχιζω να μιλαω γι αυτες ,η φωνη τρεμει , σφιξιμο, πονος , καταλαβαινεις!!!...Ε , βεβαια ελπιζω να πανε ολα καλα !!! ..και το αφηνουμε εδω !!!

Οσον αφορα τον γκομενο, δεν υφισταται γκομενος Ολγα! :)))))...οτι σου λεω !...δεν ειναι γκομενος , τιποτα δεν ειναι..και του δινω οσο χωρο πρεπει να εχει αυτην την περιοδο , τιποτα παραπανω , ξερω τι μου γινεται , ασε που ειμαι τοσο πετσι Ολγα μου...:)..Τωρα , για το αν κανει καλο να αναλωνομαι ετσι, μια η αλλη Ολγα !!! ετσι ή αλλιως , τα ιδια σκατα ειναι!...Τωρα , αν βρω βεβαια καμια μερα κανα σοικο και σταθερο !...να σαι σιγουρη οτι δεν θα τρελαθω , απεναντιας !! θα το απολαυσω οπως του αξιζει !!!! :))))
..Ρε , οι συγκεκριμενες ελιες, ειναι τι να σου πω...και που τις εχω! δεν μπορω να τις καλλιεργησω ...τιποτα! Τρακτερ δεν μπαινει , δεν μπορεις να τις μαζεψεις πρεπει να κουβαλας ολα τα πραγματα , ειναι σε υψωμα , σε δυο πεζουλες ..δεν αξιζουν !...να σου πω το χω στο μυαλο μου , δεν το κυνηγαω πολυ, αλλα αν μου κανει νιξη ο τυπος , δεν θα πω οχι ! για να μην πω οτι αν μου δοθει ευκαιρια θα του το πω οτι το σκεφτομαι!...δεν μου προσφερει τιποτα Ολγα ,να φανταστεις ουτε ποτιζονται..
Σ ευχαριστω πολυ!!!!! Καλο βραδθ Πηλιο!!!!! Τα φιλια μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία!

Αλλοπαρμενο είπε...

Eυχαριστω Λυγερη μου !!! :)

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);