Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

...ουπς !...μπηκα!!!....Με το δεξι !!!!!




 



















 



…Η ωρα είναι 8 :00 , ακριβως!....και , ενώ ειμαι ακομη με τα ρολλα , μια που δεν προλαβα να κλεισω ραντεβου στη Στελλα , αναρπαστη η Στελλα σημερα! Από τις 7.00 ξεκινησε να χτενιζει,δε βαριεσαι εβαλα τα ρολλα και ευελπιστω να εχω υπεροχες μπουκλες όταν θα τα βγαλω!. …..
Κι όμως εχω τοσα να αποτυπωσω εδώ , μου λειψε λιγακι το μπλογκ μου .Πριν κατσω εδώ , στο μπανιο π.χ. ειχα στησει μια συζητηση με το εαυτο μου , μαλλον το μπανιο με εμπνεει! ….Αδικος ο κοπος , δεν νομιζω να γραψω τιποτα , εχω αγχωθει δεν προλαβαινω  10.00 πρεπει να ειμαι ετοιμη ! ….Μου φυγε η εμπνευση!...Δεν πειραζει ρε Μαρια!!!! Τρεχα να ετοιμαστεις ,άλλη φορα θα γραψεις εδώ !
....Καλη χρονια , Χρονια πολλα !!!!
Υ.Γ. Η βασιλοπιτα ειναι δικη μου , δεν ειναι του ζαχαροπλαστειου !!!! της εβαλα ζελατινα γιατι θα την κοψω την Δευτερα που θα ερθει ο μικρο μου!!!....Τα δωρακια ειναι για την παρεα που θα μαστε μαζι σημερα . Θα τους κανω εκπληξη .Ενα μικρο συμβολικο δωρακι  , ετσι , για να υποδεχτουμε το 2011 χαρουμενοι ,μ ενα δωρο που δεν περιμενα κι ομως ηρθε !
 Η πλακα ειναι που ...ουτε εγω ξερω πoιο βιβλιο θα μου τυχει !!!! :))


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!!! :) Καλή χρονιά με υγεία και χαρά! με το δεξί κι εγώ λοιπόν στο καινούργιο σου σπιτικό!!! άντε επιτέλους το εφτιαξες!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλημερα !!!! Χρονια πολλα ,καλη χρονια Λυγερη μου !!! Ελπιζω το '11 να μας φερθει πιο τρυφερα για το '10 φαγαμε πολυ "ξυλο"!:)))...Eχω καλο ποραισθημα για το 11 !!!
...Ναι ,το εφτιαξα , :) να δω ποτε θα το τακτοποιησω τωρα !Πολλα φιλια !!!

Όλγα είπε...

Με το δεξί, με το δεξί!!! Καλή χρονιά κι από 'δω!! Καλορίζικο! (γκρρρρ επίτηδες την πασπάλισες έτσι κι έβαλες τις ζελατίνες για να μη μπορώ να δω πως είναι από κάτω!!) Καλημέρα Μαράκι!! (Ποιό βιβλίο σού'τυχε τελικά;;;)

Όλγα είπε...

krmffff..όταν ταχτοποιήσεις το σπιτικό, δεν αφαιρείς κι αυτήν τη σπαστική "επαλήθευση λεκτικού κειμένου";;

πάλι εγώ είπε...

Υ.Γ. ωραίο τραγουδάκι!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

Καλησπερα Ολγα μου!!!! Ε!!φοβηθηκα μη μου ξεραθει!!! ειδες που την πασπαλισα με πολυχρωμη τρουφα???? :))))...τελικα ομως ο μικρος ηρθε την Κυριακη και την κοψαμε ! :))..Ειχα παρει βιβλιαρακια , για την Ευτυχια , Το χαμογελο , Ευχαριστω , Μικρα σπουδαια πραγματα , Τα σημεια στιξεως του ερωτικου λογου ( Αυτο μου ετυχε ), Αρχαιων σοφια ( ετυχε του καπιταλα )..
Ολγα μου!!!! ουτε που καταλαβα !!!! που ζηταει επαληθευση???..Το απογευμα θα κατσω σπιτι να το το ψαξω!....ΤΙ τραγουδι οοοοοοοοοοοσες φορε και το ακουω μ αρεσειιιιι!!!!!!!!!!!!

Donna Καρακαηδονα είπε...

χμμμ ψιλοκαταλαβα τι εννοεις με το σχολιο , γιατι πηγα να στειλω το προηγουμενο διχως να εχω συνδεθει...θα προσπαθησω να το φτιαξωωωω

Όλγα είπε...

Μαρααααάκι, πού κρύφτηκες;;;;

Donna Καρακαηδονα είπε...

Βρισκομαι ...σε κατασταση περισυλλογης!..:) ..εδω ειμαι Ολγα μου! Kαλο βραδυ!!!

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);